Essence Blue Addicted


Are you addicted? I am. Addicted to nail polishes. And because people by Essence knew, that there are a lot of nail polish freaks, they named their polish Blue Addicted. No, I'm just kidding. But you really can become addicted from this polish. 


It's jelly blue base with blue shimmer and blue and green glitter in different sizes. You can apply it alone, but then you'll need a couple of coats, but if you apply it over any other polish, there's enough one coat. For me is the best base for this polish dark blue. On these photos is Blue Addicted applied over Hard To Resist. I love this combination. This polish is a must have from new Essence assortment.

17 komentarjev

  1. Svi su ludi za ovim novim essence lakovi. Definitivno smo addicted!!! :DD

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da bolj poceni dupeja DL glittra Across the universe ne moremo dobiti. Pomoje ga bom kupila le zato, ker je vsem všeč in ker je tako podobn ATU. xD
    Lepa manikura. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. slažem se, ovo svaka ovisnica mora imat u svojoj kolekciji :-D
    fantastičan je!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelim ceo Essence asortiman! :D Who's with me? :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful dober je čez temnejši lak :D Hvala za idejo, bo treba dat čez kakšnega od temno modrih ;)
    In seveda se strinjam, da je must have!

    OdgovoriIzbriši
  6. I love this! I am so getting this polish! It looks incredible, thank you for posting!

    OdgovoriIzbriši
  7. I have to try this combo! it looks just amazing :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @Ana: Se strinjam. Meni je zelo všeč.

    @Violet Fairy: Prav imaš, vse smo addicted od Essencovih lakov. :)

    @Ivana: To je res. Je pa tudi res, da Essence vsebuje le 5 ml. Definitivno ga dodaj svoji zbirki. Mislim, da ti bo všeč, četudi si bolj ljubitelj pink odtenkov. :)

    @nail crazy: Mislim, da tega vse kupujemo kot nore.

    @Aurora: Jaz. ;)

    @lunca: Kar probaj. Upam, da boš potem pokazala na blogu. :)

    @Just me and hohner: You're welcome. I think, you'll love it on your nails too.

    @Sirena: Thank you.

    @Elsa: Thank you. I hope, you'll show you manicure on your blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz tudi, ko sem ga videla, sem ga morala kupiti! Zraven sem kupila še zlatega Make it golden, ki je tudi zelo lep. Moti me samo potem odstranjevanje, ki je malce težje :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz imam tudi oba. Bleščice se ne odstranjujejo preprosto, ampak s folijo se vse da. :) Meni modri ponavadi pobarvajo nohte, ampak ko sem s folijo odstranjevala to manikuro, ni bilo pobarvanja, tako da je ta tehnika res super.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gdje god vidim ove hex glittere odusevim se, super, super :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Bo treba iti v nabavo, a ne? :) Jaz sem tudi navdušena nad njimi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za nasvet! Bom probala :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti kar probaj, boš videla, da je super. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi mene vleče k tem čudovitim bleščicam in si nameravam kupiti tegale in v roza verziji, za zlato še nisem čisto prepričana :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3