JulieG Nail Polish Collection - Swap?

One of my favourite youtube beauty guru's JulieG released her own nail polish collection with Jesse's Girl Cosmetics. Here is the video, where she showes the swatches of all polishes.

 

I would really like to have these polishes, so is any of you girls, who have access to them, prepared to do a swap with me? I can get you Essence, Catrice, Depend, She nail polishes. 

If any of you is prepared to get me JulieG polishes, send me email on tgjerkes@gmail.com. I would really appreciate it.

P.S.: I don't have PayPal account, that's way I'm asking for a swap.

5 komentarjev

  1. Draga a zašto ne naručiš sa Jesse Girl web shopa? Vidjela sam da đalju internacionalno i poštarina i nije prevelika.

    OdgovoriIzbriši
  2. *Šalju sam htjela napisat. ;) Ne dalju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ker nimam Paypal računa in zato tudi ponavadi ne naročam preko tujih spletnih strani. Poleg tega pa se mi zdi, da jih še niso dodali na spletno stran. Vsaj jaz jih nisem našla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogoče bi bilo fajn, če si jih res res zelo želiš, da bi objavila oglas na MUA (če še nisi :)). Glede na to, da Julie v videu precej poudari da bodo limited in celo da se bodo prodajali samo v nekaterih trgovinah.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3