EOTD: Olive Green

Here is my yesterdays EOTD.

 

 I used:
* Artdeco eyeshadow base
* Beauty Uk Earth Child Palette
* Essence Love Me Tender eye pencil
* Essence You're a Heartbreaker eye pencil
* Maxfactor 2000 Calorie Dramatic Look

6 komentarjev

  1. lijepo odrađeno! sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. prekasno! šteta što nismo vidjeli i ostatak lica!

    OdgovoriIzbriši
  3. super, da je bar bilo i drugo oko ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Maybe: Poleti ponavadi ne uporabljam pudra in drugih stvari, le oči si ličim, ker uživam v očesnem MU-ju. Poleg tega pa ne fotografiram rada celotnega obraza, ker mi ne izgleda lepo, če se sama fotografiram.

    @NC: Sem hotela pokazati tudi drugo oko, ampak svetlova je bila malo čudna, tako da sem se odločila, da fotografij ne objavim.

    @Violet Fairy, colorfulbottle: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. wooowww hudo dober make up <3**

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3