Walk

Today I went for a walk with my mum and our dog. I wanted to photograph a rainbow, but first a battery in camera died and then I had to go home and fill it up. When I came back, the rainbow wasn't very visible anymore, so I took some poor photos of it.

I also take a photo of my rainbow make up. I'll write more about it in on of my upcoming posts.


And here is our dog Ris. I have no idea, what he was looking. He was staring in the same way as I did (I was looking at the rainbow. Maybe did he too.)

13 komentarjev

  1. Čudovita mavrica, čudovit makeup in čudovit kuža! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala obema za lep komentar. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam - vse je čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan pas! Koja je rasa? Moja pesica liči na njega (Rea se zove :) ali ona nema valovitu dlaku.

    Divan makeup, čekam post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala. V bistvu je mešanček. Skotila ga je naša psica, ki je bila prav tako mešanček.

    Post pa pride enkrat drug teden.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan make.-up, divno si to napravila i ova prva slika me skroz osvojila iako nema duge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mješanci su zakon ;)
    Kad bi moja bila ovako mirna bar na minut da je ufotkam... :(

    OdgovoriIzbriši
  8. uuu barven make up:) zgleda lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Just me and Hohner: Hvala. Mavrica je, ampak zelo slabo vidna.

    @Biberlee: Ris sploh ni vedel, da ga fotografiram, drugače bi prišel k meni, ker je zelo radoveden in mi fotka ne bi uspela.

    @Pink: Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakon fotke! In MU. Res si želim, da bi lahko tudi sama kaj takšnega ustvarila. Sumim, da nimam dovolj čopičev, ker se mi vedno nekaj zalomi, pomešam barve, spodaj naredim cel zmazek ... eh. Kuža je pa prelep, za prečohat. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala. Saj jaz tudi nimam dosti čopičev, redno se šminkam le s tremi. Mislim da, da je najbolj pomembno, da imaš čopič za blendanje, da lahko potem z njim zakriješ linije.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3