Sleek Haul

I ordered Sleek Storm I-divine and Curacao I-divine palettes on website Moja Drogerija and received Chaos I-divine palette as a gift.


 I also received some samples.

Samples: Mineralissima Forest, Sleek Eye Dust, NYX Mink (19), NYX Roza (27) and some nail foils.
And here are the palettes.

Sleek Chaos I-Divine.

Sleek Storm I-Divine.
Sleek Curacao I-divine from Caribbean collection.


I will try to swatch them as soon as posible. Do you have any Sleek palette? What do you think about them?

13 komentarjev

  1. Storm že imam in je zakon <3, pričakujem pa še Oh so special :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so Sleek palete super!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tinna: Mene pa swatchi Oh so special palete niso prepričali. Storm pa mi je prekrasna.

    @Biba: Res so krasne. Jaz imam še najmanj dve na WL.

    OdgovoriIzbriši
  4. Storm zgleda fuuuul lepa. ♥ To bi pa še jaz imela, čeprav se s senčkami sploh ne znam mazat. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ivana, saj jaz se včasih tudi nisem znala, potem pa sem začela gledati videe na youtubu in se mi zdi, da že kar nekaj vem, čeprav se moram po moje še ogromno naučiti. Sem pa vesela teh paletk, ker lahko preizkusim kak poleten make up.

    OdgovoriIzbriši
  6. very nice haul, im jealous! :D Sleek has really nice palettes, you chose the right ones! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemam niti jednu,Curacao mi je prekrasna,prave ljetne boje, jedva čekam swatcheve,a pogotovo folije za nokte :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožujem njihove paletke, imam že 2. Super nakup!

    OdgovoriIzbriši
  9. @Vicktoria's Style: Thank you. I still have two on my WL.

    @Nina: Da, mene je ta tudi navdušila. Mislim, da se bom drug teden kar precej igrala z njo. :) Folij pa po moje ne bom pokazala, ker sta lih dve, vsaka za en noht. Ampak če me navdušijo, bom zagotovo naročila in potem napisala review.

    @Ana: Hvala. Se že veselim ustvarjanja z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  10. oh boy, stvarno dobro izgledaju, jedva čekam neki look s njima :-D
    ja nemam nijednu... i ne znam šta više čekam :-(

    OdgovoriIzbriši
  11. Looki bodo zraven pri ocenah. Se že veselim, da bom lahko ustvarjala z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  12. I love Sleek, not only the palettes but olso their blushes and foundations. They're a little bit expensive on this site, but as long as you get the third palett for free, you can call that a bargain. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. @Corina Muru: I think three different sites by us are selling Sleek palettes and they all have similar prices. But it's true, that they are more expensive by us that original.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3