Essence Nails In Style Style My Dream (nail foil)

First I wrote this post in slovene and than translated it into english. I hope, you will understand, what I'm writing in this post. I had some problems with some english expressions :)

Kot sem obljubila na Twitterju, bom danes pisala o Essencovi foliji za nohte. Kupila sem vijolično Style My Dream. S folijo pride tudi lepilo.
I promised on Twitter, that I'm going to write about Essence nail foil today. I bought the purple one, Style My Dream. With foil you also get a glue with it.

Na ovitku so napisana navodila za vse, ki se s folijo srečujejo (mogoče) prvič in še ne vejo, kako delati z njo (tako kot jaz:)). Iz navodil je vidno, da je folija verjetno bolj namenjena ustvarjanju nail arta kot za manikuro čez cel noht, kar mi je bilo tudi jasno, ko sem poskušala narediti celotno manikuro z njo. Imela sem kar nekaj težav s folijo, saj nisem mogla cele lepo odtisniti na noht. 
There are instructions for all, who are dealing with the nail foil for the first time (like I) and still don't know, how to apply it. From instructions you can see, they they are designed for nail art and not so much for the whole manicure. I think, this is very much true, because I had big problems, when I wanted to apply a foil on a whole nail.

Folije je v setu nekaj več kot 30 cm, kar se mi zdi malo. Točne številke ne vem, ker sem folijo odrezala, preden sem se jo spomnila izmeriti. Dvomim, da bi mi iz nje uspelo narediti tri celotne manikure. Lepila je 3,5 ml, dovolj za to folijo in še kakšno za povrh (če že imate folije, pa ste brez lepila, ga lahko pametno porabite). 
You get in a set a nail foil, which is over 30 cm long, and 3,5 ml of glue. I don't know the exact lenght of foil, because I used it on two nails, before I measured it (and it's not written anywhere). But I think, I could not do more than two whole manicures with it. Well, they could give us longer nail foil, don't you agree?


Po korakih bom opisala, kako sem nanašala folijo:
1. korak: Najprej sem narezala folijo na trakce in na noht nanesla podlak.
2. korak: Ker gre za manikuro čez cel noht, jih večina priporoča, da najprej nanesete lak v podobni barvi, kot je folija. Tako se ne bodo videle napakice, ki bi mogoče nastale po nanosu folije. Jaz sem za ta post ta korak preskočila, sem pa preizkusila folijo čez vijoličen lak in imam samo en nasvet: počakajte, da se bazni lak posuši. Moj še ni bil čisto suh, zato so nastale gubice.
3. korak: Ko je bil podlak suh, sem nanesla lepilo in počakala, da se je posušilo. Lepilo je suho, ko postane prozorno. Na ovitku piše, da počakajte 3 ali 4 minute, da se lepilo posuši, ampak moje je bilo suho že po eni minuti.
4. korak: Nato sem nanesla folijo na noht (z vzorcem gor) in z vatirano palčko podrgnila, da se je oprijela površine. Folijo lahko podrgnete tudi s prstom. Nato sem jo odstranila.
5. korak: Ni se mi še zgodilo, da bi odstranila folijo in bi na nohtu ostal celoten vzorček, zato sem skoraj na vseh nohtih uporabila ta korak. Ker je bilo lepilo večinoma že suho, sem ga ponovno nanesla na del nohta, kjer se folija ni lepo odtisnila, počakala, da se je posušilo in folijo ponovno nanesla na noht (ker so folije daljše kot moji nohti, je del vsake ostal, zato sem uporabila ostanke). Ponovno sem podrgnila, odlepila in zdaj so bile vrzeli večinoma zapolnjene. 
6. korak: Na koncu sem nanesla nadlak. Ta korak se mi zdi nujen, saj so folije po nanosu niso gladke na dotik. Poleg tega pa nadlak poveča obstojnost manikure.

Še en nasvet: če ste začetnice pri rokovanju s folijami kot jaz, potem nanašajte folijo na vsak noht posebej. Pri meni je to potekalo počasi in če bi nanesla lepilo na vse nohte hkrati, bi se verjetno preveč posušilo, preden bi prišla od enega nohta na drugega.

Here are the steps, how I applied a nail foil:
Step 1: I cut off suitable pieces of nail foil and applied a base coat.
Step 2: A lot of people says, that you should apply a nail polish in the same color as the foil is, so that the mistakes aren't that visible, because the foil doesn't apply always nice and even. I skipped this step, but I did try to aplly a nail foil over polish and I have one advice for you: do not apply a foil, until the nail polish is totally dry. I didn't wait long enough, so there appeared crinkles.
Step 3: When the base coat was dry, I applied a glue and waited, until the glue was dry. The glue is dry, when becomes transparent. The glue was dry very fast, like in a minute or two.
Step 4: Then a applied a nail foil on the nails (the pattern must be turned up) and rubbed it with cotton stick. You can rub the foils with your fingers, if you prefer that way. Then I pulled the foil down. 
Step 5: Because the foil didn't imprint entirely on the nail (there was some space without foil), I had to repeat everything. The glue was already dry, so I apllied it again, where it was necessary and waited, that it dried. Then I used the part of foil pieces, that remained (the pieces were longer that my nails, so I didn't used a whole piece before), rubbed it and pull off. Now I had a patter over whole nail.
Step 6: In the end I applied a top coat. 

Another advice: if you are a beginner like I, than do one nail at once. Application takes some time and by me it went slowly. When you will get some skills with application, they everything will go faster.


In da ne pozabim, folije so holografske. Na spodnji fotografiji lahko vidite, kako lepo se holografski efekt odseva na soncu.
The foils are holographic. On this photo you can see, how beautiful is a holo effect.


Upam, da je bil tole uporaben post. Ste kupile katero folijo iz te kolekcije?
I hope, this post was useful. Did you buy any nail foil from this collection?

22 komentarjev

  1. Super post! Res ti je super uspelo. :) Mislim, da grem jutri iskati še ta paketek, kupila sem pa le rozega, ki še vedno čaka na uporabo. :)
    Res prekrasno. ♥ Končno, da lahko tudi me v roke dobimo folije pa tudi, če za kratek čas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, I was thinking about buying the pink one. It looks better on the nails than I thought.

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, predobro izgleda, jedva čekam da dođe i do nas :-D
    šteta što su tako kratke folije, inaće su duge 1,5 m :-p

    OdgovoriIzbriši
  4. @Ivana: Hvala. Jaz sem že tudi razmišljala, da bi si kupila še srebrno. Te folije so super, škoda da niso daljše.

    @Kayono: I thinky you just have to take some time with them and they you can do beautiful manicure.

    @NC: Res so malce prekratke. Lahko bi bile vsaj še enkrat daljše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema toga još kod nas,valjda čekaju da se cijeli svijet izgušta....Super ti je ispalo,a uzorak je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedva čekam ove folije da dođu kod nas! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O, vau! Čudovito izgleda...

    OdgovoriIzbriši
  8. Looks great Taya!! Like a chunky glitter!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa res super izgleda! :)
    Tudi jaz sem imela podoben postopek, kot ti, le da sem za vsak slučaj spodaj še nanesla lak v podobni barvi. Folija je bila pa roza. :)
    Zanimata pa me dve stvari - kateri nadlak si uporabila? Moj (Essence nail art sealing) je uničil holo učinek. :( Kakšna pa je pri tebi obstojnost? Meni se je vse skupaj uničilo v manj kot enem dnevu, lupilo se je spodaj, zgoraj in povsod ob straneh... :(
    Pri tebi pa izgleda čudovito in upam, da se folija drugače obnaša z drugim nadlakom. =)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Nina: Upam, da kmalu dobite, da se še ti poigraš s folijami.

    @Just Me and Hohner: Upam, da ne boš dolgo čakala. :)

    @Biba: Hvala. :)

    @Une Ruxi a Paris: Thank you. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. @Kvačka: Jaz nisem nanašala laka v podobni barvi, ker se mi je zdelo, da spet ne bom dovolj potrpežljiva in ne bom počakala, da se lak posuši.
    V bistvu sem uporabila isti nadlak kot ti. Čudno, meni pa ni uničil holo efekta (se mi pa zdi, da je brez nadlaka res malo bolj viden). Glede obstojnosti pa ne morem preveč poročati, ker je šlo po nekaj urah vse dol, saj se mi je strl en noht in potem sem vse ostale nohte skrajšala, zato sem folijo raje ostranila. Bom pa še poskusila in bom potem poročala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ok, hvala! :)
    Mogoče je pa moj nadlak že čuden, ker sem ga že veliko porabila in je že malo bolj gost, kaj pa vem. Bom naslednjič uporabila katerega drugega. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Looks nice, though. I cannot see any mistakes ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. It looks amazing!! And you did a perfect job, I can't believe it was your first time!

    OdgovoriIzbriši
  15. @Kvačka: Javi, kako se obnese z drugim nadlakom.

    @Biberlee: Thank you. :)

    @Natalie: Thank you. I looked some tutorials before, because I didn't have any experience with nail foils. But I think, that in the end it turned out very well.

    OdgovoriIzbriši
  16. @Sandra: Thank you.

    @Let's polish some nails: You should try it. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. I've just came across this collection today! and I've bought the silver foil!
    The purple one looks gorgeous! I want it now! ;D
    thanks for this lovely post!

    oh I've become your 290th follower ;D

    OdgovoriIzbriši
  18. i really would like to try the same !

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3