Deborah Milano Pret A Porter Stardust

This is a Stardust, a beautiful metallic silver-blue polish. It's part of Deborah Milani Pret A Porter collection. I think they have 40 colors in this collection. When they were on sale in Müller, I bought 10 of them, the other colors didn't interest me. I haven't try them all yet, but I can tell you that some of them are great and some of them dissapointed me. Well, I will talk about this in my upcoming posts, now back to the Stardust.
The application is great and I love, how it looks on me. I couldn't stop staring at my nails, when I was wearing it. I applied two coats. And it drys very fast.

Do you have any Deborah Milano Pret A Porter polish? What do you think about them?


5 komentarjev

  1. Želim si 6 teh lakov, ampak nazadnje ko sem bila v Muellerju, so imeli tako mini stojalo, na katerem ni bilo nobenega odtenka, ki bi ga želela :S

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale me še čaka med nesprobančki. Imam jih šest, s tem da bi si lahko še dva kupila, pa sem se uprla, ker jih imam enostavno preveč podobnih. Stardust je fantasičen, tako da ga moram kmalu napleskati na nohte.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Biba: V katerem Műllerju pa si bila? Jaz sem jih kupovala na Čopovi, kjer so imeli vedno na zalogi cel kup teh minijev.

    @Ulmiel: Meni je tale eden najlepših med temi miniji. Nekatere barve so bile res že videne, ampak jaz se vseeno nisem mogla upreti deseterici, ki jo imam.

    OdgovoriIzbriši
  4. V MB v Europarku in v Celju v CityCentru imajo isto čisto malo stojalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. No, upam, da boš kje naletela na vse lake, ki si jih želiš.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3