Stripes

Today I have for you one very old manicure. I think this photo is almost 2 months old. I'm very busy with my exams and some other things lately, but I hope that soon I will have more time for blogging, because I really miss it. I wish I could post more often, but sometimes I just don't find any time or I'm too tired to write posts.

So, for this manicure I used H&M Dazzling Jade and some Vollare polishes for stripes.

14 komentarjev

  1. Super si to iskombinirala,jako mi se sviđaju boje i art:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous striping, my hands are so shaky I could never pull it off :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita manikura =).
    Veliko sreče na izpitih! Upam da ti bo uspelo narediti vse z najvišjimi ocenami =).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda, podsjeća me na neke lizalice. Tako ti jestivo nokti izgledaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Jette Fromm: Thank you. My hands were also shaky, but I did this manicure, so I think, you could do it excellent too. ;)

    @colorfulbottle: Hvala. Jaz bolj upam, da jih naredim čim več, da bo drugo leto manj dela (ker bom absolventka:)).

    @Lalica: Hvala. Nohti kot lizike, to mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super! I like the stripes very much, you did an awesome job!

    OdgovoriIzbriši
  7. This looks incredible. LOVE!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super cool, I definitely have to practice keeping my lines straight~

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo! V Dazzling Jade sem se zaljubila na tvojem blogu in mislim, da bo ta teden končno prišel na vrsto, imam idejo za manikuro. :) Črte so super, mirno roko imaš, ni kaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala. Moja roka ni tako mirna, kot se mogoče zdi. Komaj čakam, da na tvojem blogu vidim idejo za manikuro. Ziher bo super.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3