Essence Meet Me @ Holografics.com Lipglosses

Iz kolekcije Meet Me @Holografics.com sem vzela tudi dva lipglosa v odtenkih Lilac in Holoberry, ker sem ju poswatchala v trgovini in tam se mi je zdelo, da je duochrome efekt prav lepo viden in tudi razlika med odtenkoma je bila prav lepo opazna. Mogoče je bila kriva svetloba v trgovini ali pa le navdušenje ob polnem stojalu, kajti ko sem prišla domov, sem bila razočarana. Na swatchu na roki je bila razlika med odtenkoma manj vidna, tudi duochrome efekt ni bil več tako izrazit, na ustnicah pa ni bilo niti d-ja od duochrome efekta.
Today I will show you two lipglosses from Essence collection Meet Me @ Holografics.com. I took the purple one (Lilac) and the pink one (Holoberry). I really hoped, that they would be duochrome, but they are not. 

Na splošno lipglosa nista slaba, saj lepo vlažita ustnice in jih ne lepita, a v resnici dajeta efekt navadnih šimrastih lipglosov. Če bi radi lipglos z duochrome efektom, potem preskočite to kolekcijo, kajti od teh lipglosov tega ne boste dobili. Če pa iščete nov lipglos, ki lepo vlaži ustnice in jih ne lepi, pa je to pravi lipglos za vas. Obeh odtenkov ne potrebujte, saj na ustnicah izgledata enako.
The lipglosses are not so bad, they are moisturizing and they aren't sticky, but I'm very disappointed, because they are not duochrome. They are regular shimmery lipglosses. The other thing, that disappointed me, is that they both look the same (silver) on lips. 
So, if you want lipgloss with duochrome effect, I do not recommend you to buy lipglosses from this collection, because there isn't any duochrome visible. Well, if you want new shimmery lipgloss, that doesn't stick your lips and it moisturize them, then go for it.  



Odtenek Lilac na ustnicah./ Lilac on lips.


Odtenek Holoberry na ustnicah. /Holoberry on lips. 


Kot lahko opazite, razlike med lipglosoma na ustnicah ni pa tudi duochrome efekt ni prav nič opazen. Zaradi tega sem razočarana, saj me je res zanimalo, kako bi duochrome lipglos izgledal na ustnicah. Na srečo gre vsaj za solidna lipglosa, tako da mi ni žal nakupa.
As you can see, they both look the same on lips and they are not duochrome. I'm dissapointed because of that, because I was really curious, how will look duochrome on lips. 

Lipglos vsebuje 4 ml (0,13 fl) izdelka in stane 1,75 €.
One lipgloss contains 4 ml(0,13 fl) of product and it costs 1,75 €.

Kakšno je vaše mnenje o teh lipglosih? Ste preizkusile katerega? Če ne, ali ga boste?
What do you think about this lipglosses? Did you try any of them? If you haven't yet, are you planning to try them?

5 komentarjev

  1. Jaz upam, da kje najdem to stojalo, da si stvari v živo ogledam...

    OdgovoriIzbriši
  2. Včeraj sem si ogledala displej in bila milo rečeno razočarana. Lipglosi so mi delovali zelo ''izprano'' in sem vesela, da jih nisem kupila.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Biba: Zdaj si že verjetno bila pri stojalu. Te je kaj prepričalo?

    @NIhrida: Kot lahko vidiš po fotografijah, na ustnicah ne dasta od ravno neke barve, oba izgledata isto.

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš, da sem komaj prejšni teden naletela na to stojalo... Vseeno sem vzela lip glose, žal pa nisem našla tistega najtemnejšega laka.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Biba: Kje pa? No, upam, da boš zadovoljna z lipglosi. Ja, moder lak je kar precej popularen, tako da ga je verjetno kar hitro zmanjkalo.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3