Bourjois 10 Days 16


Today I'm presenting you one of my favourite polishes at the moment - Bourjois 10 Days 16. It's a beautiful coral color with some shimmer. I think, you all know the brush, but if you don't, you can see it here. I don't like it. I would rather see, that it would be straight. The application would be much easiery, at least for me. Otherwise the formula is great. The polish needs two coats to be opaque. I wore it like three times in a row, which is a lot for me. Bourjois says, it should last 10 days, but it doesn't. It chiped after two days (but it's true, that I didn't use top coat). I highly recommend you to you buy it, if you like coral color. Now they costs only 3 € and some cents.

10 komentarjev

  1. Zbilja jako lijepa boja! Prava ljetna! Svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna boja, imam nekoliko ovih bourjois i svi su mi divni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila sem si samo modrega v tej kolekciji, še čaka na sprobo in tudi mene čopič majčkeno skrbi. Upam, da ne bo preveč čudaški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Inače ne volim baš crvenkaste nijanse,ali ova mi se sviđa,nježna je,nije napadna;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, lep! Moram še po tega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely colour! I can't wait to try a coral red (and I hope this happens very soon :P) because I think it's the perfect colour for summer days ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. prelep! samo sto su kod nas oko 7-8e, malo skuplji. I stvarno, ko je smislio tu cetkicu?!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, punce, za vse vaše komentarje.
    Thanks, girls, for all your comments.

    @Ulmiel: Saj mogoče komu ustreza tale ščetka, ampak meni ne. Jaz si tako lakiram nohte, da na eni strani popolnoma počistim ščetkico in potem z drugo stranjo nanesem lak na cel noht. Pri tej ščetki pa moraš v bistvu imeti lak na obeh straneh ščetkice ali pa za en sloj dvakrat namočiti ščetkico v lak. To pa nekako ne gre skupaj z mojim lakiranjem.

    @hermetic: Saj pri nas tudi stanejo okrog 6-6,5 €, ampak trenutno so znižani. Saj ta ščetkica je mogoče komu všeč, ampak meni ni.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3