Review: Essence You Rock Lipstain Your Pink Is On Fire

Vem, da je tale ocena malo pozna, saj je pri nas verjetno večino stvari iz kolekcije You Rock že zmanjkalo, a vseeno. Tule je lipstain v odtenku Your Pink Is On Fire.
I know, I'm a bit late whit this review, because You Rock stand is probably empty by us, but anyway. Let me present you lipstain Your Pink Is On Fire.


Tokrat sem prvič preizkusila lipstain (kako bi to prevedli v slovenščino?) in moram priznati, da mi je izdelek zelo všeč. Krasno se nanaša, dosti lažje kot šminka. Izdelek je precej obstojen, a kako dolgo, natančno ne morem povedati, ker sem ga testirala na poroki, a naj povem, da je kljub jedači in pijači zdržal na ustnicah kar nekaj časa. Ker izsušuje ustnice, sem dodala še lipglos.
This time I tried for the first time the lipstain. I have to say, I really like this product. Is so easy to apply, much easier than lipstick. It's also very long lasting. How long, I can't tell, because I tested it on the wedding, but I have to say, that stayed on my lips for some time, no matter that I ate and drank. It drys up the lips, so I applied a lipgloss over it.


Na žalost ne bo fotke, kako izgleda na ustnicah, ker mi nobena ni uspela. :(
Unfortunately there won't be any photo, how it looks on the lips, because none suceeded.

Meni je bil tale izdelek tako všeč, da sem si kupila še drugega Let Me In Rose. Kaj pa ve mislite o tem izdelku?
I really liked this lipstain, so I bought later the other one Let Me In Rose too. What do you think about it?

4 komentarji

  1. a meni fale fotke, nadam se da nam drugi put pokažeš :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. I really want to try it, the color looks nice! What I generally do with lipstains is I use lipbalm before I do my make up, then do my eyes-face makeup and then, when the lip balm has done its magic, remove any that's left and apply the lipstain.

    OdgovoriIzbriši
  3. @NC: Saj vem. Bi pokazala, ampak na fotkah barva sploh ni prišla do izraza, tako da se mi zdi, da itak ne bi imelo smisla.

    @Natali: I used lipbalm too, I just didn't remove it, before I used lipstain.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooj, men je tko žal, da sem zamudila tole kolekcijo :( Upam, da mi uspe kje najt lipstain, ker mi je ful všeč <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3