Review: Essence You Rock Eyeshadow Base Rock Chick's Base


Ko sem slišala, da bo v kolekciji You Rock Essence izdal podlago za make up, sem bila najprej prijetno presenečena, hkrati pa tudi vesela, saj si ličenja brez baze za senčila več ne predstavljam. En velik plus za Essence. Bazo sem kupila bolj iz firbca kot iz potrebe, saj me je zanimalo, koliko se je Essence potrudil pri tem izdelku.
When I first heared, that Essence is going to release a make up base in their new limited edition collection You Rock, I was pleasant surprised and also satisfied, because I do not imagine doing make up without make up base. This is a big plus to Essence. I bought this base from curiosity. I wanted do now, how good this base is.

Izdelek je v tubi z aplikatorjem. Tuba vsebuje 2,1 ml izdelka. Stane 2,25 €.
The base is in the tube with an applicator (I don't know, if this is a right word in english). It contains 2,1 ml of product and it costs 2,25 €.


Baza je bež barve in vsebuje zlat šimer, ki bolj pride do izraza, ko jo razmažete po roki, na vekah pa ni tako viden. Prva stvari, ki me je zelo presenetila, je bila, da je baza zelo suha. Ko sem jo razmazala na vekah, sem čutila, da se zelo hitro suši. Tudi, ko sem delala spodnji swatch, se je baza na roki hitro posušila, tako da je treba bazo razmazati takoj po nanosu na veko, da se še lepo razmaže.
Kot podlago sem jo preizkusila tako pod ne preveč pigmentiranimi kot tudi pod bolj pigmentiranimi senčili. Pod nepigmentiranimi se ni preveč dobro obnesla, saj so senčila na vekah hitro zbledela (za razliko od Artdecojeve baze, kjer mi nepigmentirana senčila zdržijo tudi po 8, 9 ur), pod pigmentiranimi senčili pa je bil rezultat drugačen. Senčila mi niso zlezla v veko, kar štejem bazi v plus.

The base is in beige color and it has golden shimmer. The shimmer is more visible, when you spread the base all over you hand or eyelid. The first thing, that surprised me, when I tried it, is, that the base is very dry. And it also dries quickly after applying, so you have to spread it all over you eyelid immediately after applying. 
I tried it over very pigmented and also not so good pigmented eyeshadows. The result with pigmented eyeshadows was good and make up lasted almost all day. The result with not so pigmented eyeshadows was disaster. They make up just a 3 or 4 hours (make up with not very good pigmented eyeshadows over Artdeco base lasts 8 or 9 hours).


Podlaga za make up je vsekakor izdelek, ki ga štejem Essencu v velik plus in mislim, da bi ga morali uvesti v redno prodajo, vendar pa bi morali malce izboljšati kvaliteto. Glede na to, da uporabljam Artdecojevo podlago, s katero sem zelo zadovoljna, dvomim, da bi tole kupila še enkrat, če bi prišla v redno prodajo.
The eyeshadow base is a product, that Essence should release in their regular line, but I think, they should improve the quality - this base shouldn't be so dry. I'm using the Artdeco base and I'm very satisfied with it, so I probably wouldn't buy the base from Essence again.  

7 komentarjev

  1. hvala na rcenziji, uštedjela si mi novčeke! sad znam da ju ne želim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo!Glede na ceno je očitno precej dober izdelek...ampak ostajam zvesta Artdecojevi podlagi, ker je nikakor ne zmanjka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Maybe: Za ta denar ni slaba, a obstajajo boljše. Jaz sem recimo zelo zadovoljna z Artdecojevo, ki je precej boljše kvalitete in tudi kar se tiče razmerja količina-cena, se precej izplača.

    @sparkle: Tudi jaz ostajam zvesta tej podlagi, Essencovo sem kupila zgolj iz radovednosti.

    @Nail Crazy: Ni za kaj. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks for this great review!
    Seems like the Essence base is very very similar to the Catrice regular line one.

    OdgovoriIzbriši
  5. @bettynova: Your welcome. I don't know about Catrice one, because I don't have it.

    OdgovoriIzbriši
  6. hey nice blog u have this review is quite helpful ill may be buy this one and wont take in I love stage as my eyelids are very oily:( I am following u do visit my blog... Sparklingmakeup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3