Review: Essence Sun Club Gel Eyeliner

Iz Essencove kolekcije Sun Club sem vzela tudi rjav gel liner za oči All Night Brown. Najprej sem hotela vzeti modrega, ki mi je na promocijskih slikah izgledal najbolj zanimiv, a me v živo ni prepričal.
I also bought gel eyeliner from collection Essence Sun Club Bondi Beach. I took brown liner All Night Brown. First I wanted to buy the blue one, whick looked very interesting on promotion photo, but in the store didn't convince me.

Izdelek se nahaja v stekleni posodici s plastičnim pokrovčkom. Količina je 3 ml, stane pa 2,95 €.
The gel liner is in the glass holder with plastic lid. It contain's 3 ml of product and it costs 2,95 €.


Gel je temno rjav z zlatim šimrom, ki pa na očeh ne pride tako do izraza. Tekstura je precej mehka, tako da je treba biti pazljiv s čopičem, da ga ne pomočiš preveč v gel, vendar se lepo nanaša in je dolgo obstojen. Jaz ponavadi nanesem dva sloja. Čez bazo mi zdrži cel dan. Je vodoodporen, tako da bo super za uporabo tudi poleti. Moram reči, da sem zelo zadovoljna z njim in da ga od dneva nakupa redno uporabljam pri ličenju. Kar se tiče odstranjevanja, mi tudi ne povzroča težav.
The gel is in dark brown color with golden shimmer, which is not visible on the eyelid. It's very soft, so you have to be very careful with the brush, when you want to dip it in the gel. It's easy to apply and it lasts long - over the base it lasts all day. I usually apply two coats. It's also waterproof, so it's perfect for the summer. I'm very satisfied with it and I use it every day for my MU. It's also easy to remove.


Za konec še en MU z eyelinerjem.
For the end here is one MU with this eyeliner.


11 komentarjev

  1. Kakšen lep MU! <3 Ko bi se vsaj jaz znala tako namazati. :) Bi bilo fajn vidit tutorial. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se! Ja si zelim onaj tirkizni :) Ali ne bi bilo lose uzet ni ovaj smeđi, malo za promjenu umjesto crnog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ivana: Hvala. Zdaj sem kar zardela. :$
    Naredila bi kak tutorial, sem že razmišljala o tem, a pri meni je problem, kar se tiče fotografiranja MU, saj mi na vsakih 40 lepo uspe le 1 fotka. :(

    @Irena: Meni je tale gel super. Jaz sem tudi najprej mislila vzeti modrega (v bistvu v resnici ne izgleda prav nič turkizen, vsak meni ne), a kot pravim, na promocijskih fotkah mi je izgledal lepše.

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, dobar look :-D
    imam jedan gel eyeliner od essencea i ako je po njemu suditi druge - fantastični su ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala. Jaz še nobenega iz nove linije nisem preizkusila, a če bom, bom verjetno vijoličnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, hvala za review! Ravno danes sem ga kupila, pa sem hotela videti ce je ze prej katera kaj napisala. Seveda neuspesno, ampak tukaj je pisel cisto prav tvoj review, da vem da nisem kupila neko zanic zadevo.

    Tudi meni je vsec :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam crni iz njihove nove stalne postave i odličan mi je!

    OdgovoriIzbriši
  8. @Tamara: Ne bo ti žal, da si ga kupila. Saj bi review napisala prej, ampak prejšnji teden nisem imela časa zaradi izpita, pa tudi čez vikend sem bila zasedena.

    @Irena: Krasno. Lepo je slišati, da so iz njihove stalne ponudbe super linerji.

    @Biberlee: Hvala. :$

    @Biba: Hvala. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3