NOTD For The Wedding

Today I'm not in the mood for writing a long post, so I will just publish the manicure, I wore on Saturday on the wedding (not on mine). I used Essence Pink Heat and Essence White Hype for the dots. 


9 komentarjev

  1. ma ko te ljutija :-(
    nadam se da si se bar na ohcetu dobro provela, noktići su mi preslatki :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nail Crazy ma nije ju nitko ljutio, napila se na vjenčanju pa sad ne može pisati duge postove. ;)

    Šalim se Taya ;) Nadam se da si se lijepo provela, nokti su divni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nice blog taya :) oh btw, you have an award in my blog. please do check it if you have time. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @NC: Noben me ni razjezil. Malo sem žalostna, ker se ena pot končuje in začenja druga. Ah, raje ne bom filozofirala. Saj bo kmalu bolje.

    @Irena: Meni tudi.

    @Lalica: Hehe. Sem se prav nasmejala. Take šale so vedno dobrodošle. ;)

    @iamfabulouslyfab: Thank you. I already wrote a post with this award, but I will add you name there. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni noktići,sviđa mi se nail art:)

    OdgovoriIzbriši
  6. wow i love it!!
    m your new follower :) would love if you follow me back :)
    xoxo
    http://cosmopearls.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3