My Birthday Manicure S-he 290

Zadnje čase nisem bila pridna, kar se tiče bloganja. Nisem redno pisala objav in nisem redno brala vaših blogov, ker preprosto nisem imela veliko časa. Ker se bližajo izpiti, mislim, da bo še kar en čas tako. Ampak se bom potrudila biti vsaj malo na tekočem, kaj se dogaja na vaših blogih.


Morala sem preizkusiti nove S-he lake. Nova embalaža mi je grda, praktičnost za shranjevanje gor ali dol, ni  mi všeč. Kot lahko vidite na zgornji fotografiji, krtačke niso spremenili in kar se tiče kvalitete, je tudi niso izboljšali. Največja neumnost pa se mi zdi, da se je zmanjšala količina stekleničke (iz 11 na 10 ml), cena pa povišala (iz 2 na 2,50 €). Na srečo je vsaj ena pozitivna stvar pri novih S-he lakih - novi odtenki.

Izbrala sem si odtenek 290, prekrasne modre šimraste barve. Rekla bi, da je taka bolj električno modra, podobno kot Maybellinov Eletric Blue, le da je malo bolj svetel. Po nanosu so vidne proge, tako da je treba biti malo bolj previden pri nanosu, a ko sem dodala nadlak, te proge niso bile več tako izrazite. Lak se hitro suši, kar mi je bilo pri S-he lakih vedno všeč. Nanesla sem ga v dveh slojih.


Čeprav mi nova oblika stekleničk ni všeč, pa mi je tale odtenek prekrasen, zato sem ga izbrala tudi za svojo rojstnodnevno manikuro.


Kaj pa ve mislite o novih S-he lakih? Ste že našle kak lep nov odtenek?

11 komentarjev

  1. Na mojem blogu nisi niž zamudila. Tudi mene čaka naporen mesec, in zato sem se odrekla bloggerju, oz. sem tudi krepko razmišljala, da bi opustila vse skupaj=(. Preveč time consuming =).
    Glede S-he se popolnoma strinjam, embalaža mi ni všeč, kvaliteta enaka, laka manj, cena pa višja, totalno zgrešena logika. Zaenkrat sem si kupila samo holografskega, in to samo zato, ker sem svojega starega uporabila za mešanje =). JE pa tale res čudovit, če nebi bila na dieti, bi ga jutri pomoje že kupila =))).

    Vse najboljše tudi za rojstni dan. Ker nič ne spremljam več blogov, ne vem kdaj si praznovala, ampak bolje je voščiti pozno kot nikoli =).
    Veliko sreče tudi na izpitih =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dođi kod mene po nagradicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepa boja, super nokti, uredno i fino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. P.S. Sretan rodjendan i sve najljepse ti zelim :)
    Ja jos nisam ukupila ni jedan novi S-he, ali ni sa starim nisam bila zadovoljna, tako da ne znam da li da kupujem uopste :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @colorfulbottle: Hvala. Praznovala sem v četrtek, ampak nisem prej nič objavljala o tem.
    Jaz bom verjetno v prihodnosti tudi manj objavljala, saj nimam niti časa fotografirati nohtov in urejati slik.

    @Nina: Hvala. :)

    @Let's polish some nails: Hvala. :) Če ti niso všeč, potem res boljše, da si jih ne kupuješ.

    OdgovoriIzbriši
  6. Srecan ti rodjendan :)
    Ovi She mi se ne svidjaju, nisam ih ni pre nesto volela.
    Inace imas nagradu kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala. In hvala za nagrado. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. sretan ti rođendan draga!
    eto i ja malo kasnim... :-/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3