Mint/Bright Green Comparison

Tale post sem imela namen objaviti že prejšnji teden, a nekako nisem uspela, tako da ga na hitro objavljam danes.



Vsi laki so se lepo nanašali, razen Replaya, ki ima gostejšo formulo in čudno krtačko. Vse sem nanesla v dveh slojih.
Kot lahko vidite, med odtenki so razlike. Am I Blue Or Green je bolj moder kot ostali, Chasing Waves je najbolj zelen, Replay pa ima nekaj modre v sebi, ki pa ni tako izrazita kot pri Am I Blue Or Green.

Kings Of Mints in I Like sta zelo podobna odtenka, razlika je le v šimru, ki ga je več pri I Like. Zaključek - če imate enega od teh dveh, ne potrebujete drugega. :)


Imate katerega od teh odtenkov? Kateri vam je najbolj všeč?

7 komentarjev

  1. hvala ti puuuuno puuuuno na ovome <3 ! Sve su boje predivne na svoj nacin :) Odlična usporedba :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala za poredjenje, dosta su slicni da bismo bas sve redom pokupovali, a najsmesnije sto je ista marka u pitanju, Essence koji u istoj godini izbaci 4 skoro identicne nijanse!
    Meni je najbolji King of Mints, verovatno cu njega kupiti ako se ikad pojavi ovde u radnjama

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je Replay nekako najljepši,imam ga i obožavam ga :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. @Irena: Hvala. Res so vsi lepi, jaz si samo želim, da bi imel Replay malo boljšo formulo.

    @hermetic: Ja, Essence je res malo ustrelil mimo, ko je v parih mesecih izdal toliko podobnih odtenkov. Ampak meni so zadnje čase taki odtenki všeč, tako da me ne moti.

    @Nina: Meni je Replay tudi super, le formulo mu malo zamerim.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasne bojice, izgledaju tako prikladno za dugo i vruće ljeto pa je šteta ne imati sve ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. I loved!!! You have good taste, congratulations.
    Look at my blog, will be an honor to have her as a follower!!

    http://unascolores.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. @NC: KIngs Od Mints in I Like sta precej podobna, tako da je eden od njiju dovolj, za ostale pa bi bila res škoda, če jih ne bi imela. :)

    @Evelin: Thank you.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3