Essence You Rock LE

Tale post sem objavila že včeraj, a očitno je imel blogger neke težave in mi je post zbrisal. Joj, da sem jezna. :@ Trenutno nisem najbolj pri volji za prevajanje v angleščino, tako da bo post v angleščini nadgrajen pozneje.


Še ena Essencova omejena kolekcija. Tokrat gre za You Rock. Iz te kolekcije sem vzela le 4 lake, ker me rozast ni pritegnil. Vsi štirje odtenki imajo šimer, ki pa ni zelo izrazit. Nanašajo se lepo, za prekrivnost pa sta potrebna dva debela sloja ali pa trije tanjši.

Steklenička vsebuje 7 ml laka (0,23 fl), posamezen lak pa stane 1,45 €.

Posebej mi je všeč, da se da  pokrovček laka sneti. Res ni njihova izvirna ideja, ampak je vseeno super.


King Of Mints je mint odtenek s srebrnim šimrom. Nanesla sem 2 plasti, čeprav po fotki sodeč verjetno še tretja ne bi škodovala. Zadnje čase je Essence izdal kar nekaj podobnih odtenkov, tako da v kratkem sledi primerjava.


Speed Of Light Blue je svetlo moder odtenek z modrim šimrom. Na fotki so trije sloji.


Cut Off The Beige je bež odtenek z zlatim šimrom. Prekriven je v dveh slojih.


Love, Peace And Purple verjetno že vsi poznate. Dvojček Chanelovemu Paradoxalu, Barry M-ovemu Dusky Mauvu in verjetno še kateremu. Rjav odtenek z vijoličnim šimrom. Na začetku nisem razumela norije za tem odtenkom, ampak moram priznati, da me je s prvim nanosom čisto očaral. Nanesla sem ga v dveh slojih.


5 komentarjev

  1. I really like them, shame they won't be available here...

    OdgovoriIzbriši
  2. @Kamila: Thanks. :)

    @Confessions: I'm sorry, they won't be available there. The collections is really good.

    OdgovoriIzbriši
  3. very beautiful colors! love the blue one

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3