Essence TE Haul

Just a sneak-peak, what can you expect to see on my blog in the next few days.

7 komentarjev

  1. joooooj, umrijet ću čekajući da ove krasote dođu do mog dm-a *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja ću umrijet, majke mi!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. I pliz pliiiz, ako moze, napravi usporedbu Kings of Mints i tirkiznog iz bondi beach :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja se pridružujem umiranju ;)
    Jedva čekaaaaaaaaaaaaaam!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Eto,i ja umirem,nema ih još ni blizu....

    OdgovoriIzbriši
  6. @NC: Ko pridejo ti laki do tvojega DM-a boš prav tako vesela kot jaz, ko sem se znašla pred skoraj polnim stojalom in dobila vse, kar sem želela.

    @Irena: Primerjava pride. Upam, da mi jo bo uspelo čim prej objaviti. Vključila bom še nekaj drugih lakov. Ampak tako na prvi pogled ti lahko povem, da ista dupe.

    @Lalica: Upam, da pridejo te TE kolekcije čim prej do vas.

    @Nina: Saj še pridejo, le malce potrpeti je treba. Mene je presenetilo, da smo dobili obe kolekciji skoraj istočasno in takoj na začetku maja oz. You Rock že na koncu aprila.

    OdgovoriIzbriši
  7. I envy such purchases. with me in drugstores that are not yet

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3