Essence Sun Club Bondi Beach Collection


Sun Club Bondi Beach Collection je bila zame najbolj pričakovana Esencova kolekcija izmed treh, ki naj bi jih izdali v maju (dve sta že v drogerijah), saj so se mi zdeli odtenki lakov najbolj zanimivi - živahni in ravno prav za poletje.
Sun Club Bondi Beach Collection is one of the three new Essence limited edition collections, that are going to come out in May (two are already in our drugstores). I was the most excited about this one. The polishes looked to me very interesting - vivid and perfect for the summer.

Po prvem testiranju sem z njimi zelo zadovoljna. Razen Golden Sands, ki je edini šimrast odtenek v tej kolekciji, imajo vsi bolj vodeno formulo, a se kljub temu prekrasno nanašajo. Nekaj takega bi moral Essence uvesti v redno linijo.
I bought all five polishes. I have to say, I'm very pleased with them. They have a bit watery formula (except Golden Sands), but in spite of that they are very easy to aplly.

Posamezen lak vsebuje 0,37 fl. oz. 11 ml količine in stane 1,75 €.
One bottle contains 0,37 fl. or 11 ml of polish and it costs 1,75 €.

Splash Refresh je turkizen odtenek, ki na fotki izgleda preveč moder, ampak v živo ima več zelene v sebi. Prekriven je v dveh slojih. Meni je prekrasen, mislim, da nimam še nič podobnega v zbirki.
Splash Refresh is a turquise polish. It looks too blue on the photo, but in RL it has more green in it. It's opaque in two coats. I like it. I didn't have anything like this in my collection before.


Chasing Waves je svetlo zelen odtenek z malce modrega podtona. Prekriven je v sveh slojih.
Chasing Waves is a bright green shade with a bit blue undertone (mint maybe?). It's opaque in two coats. 


Orange Sunset je prav živahen svetlo oranžen odtenek. Prekriven je v dveh slojih.
Orange Sunset is a vivid bright orange shade, opaque in two coats. Lovely color.


Če redno berete moj blog, potem veste, da nisem ljubiteljica pink lakov, ampak tale me je zelo navdušil. Pink Heat je živahen pink odtenek z nekaj rdeče v sebi, ki je v živo bolj opazna. In prekriven je samo v enem sloju. Super lak za poletne dni.
If you read my blog regularly, then you know, that I do not adore pink polishes. But I have to admit, that this one stole my heart. Pink Heat is a pink shade with some red untertone (it's more noticeable in RL). And it's opaque only in one coat. How cool is that? Perfect for the summer. 


Golden Sands je edini šimrast odtenek v tej kolekciji. V bistvu vsebuje še krpice, ne čistega šimra. Barva je zlato-rjava, ki pa mene ne spominja na pesek, ampak bolj na poletno zagorelost. Po mojem mnenju najbolj izviren odtenek v tej kolekciji. Prekriven je v dveh slojih.
Golden Sands is the only shimmery polish in this collection. It actually has a shimmer and some flakies. The color is golden brownish. It remindes me more on a suntan skin than on a sand. I think this is very original shade for Essence. It's opaque in two coats.


Kaj mislite o tej kolekciji? Vam je kateri odtenek še posebej ukradel srce?
What do you think about this collection? Which polish do you like the most?

13 komentarjev

  1. zaista lepa kolekcija. najvise mi se svidjaju plavia ni narandzasti nije los.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi je super (čak i narandžasti) osim ovog zadnjeg. Ne čujem da zove moje ime.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. i like the pink one! unfortunately this collection dont available in my country yet.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna kolekcija, baš je ljetna :-D
    ok, ovaj zadnji mi baš nije napet ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Love Chasing Waves and Pink Heat, really pretty colours :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi su mi super osim zadnjeg! Ali mislim da bi mogla uzeti samo narančasti :) Pinkasti ću zamijeniti s Catriceovim Raspberry Fields Forever, minty imam P2 Who cares i vrlo slican Catrice Am i blue or green...Tamniji plavi mi nekako ne treba :D Ali tko zna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. So pa res same krasne barve! In čudovite swatche si naredila. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @hermetic: Meji je tole ena najboljših kolekcij.

    @Lalica: Zadnji je tak, da ti je všeč ali pa ti ni.

    @lora: Maybe you just have to wait and it will come soon.

    @NC: Odtenki so super za poletje. Zadnji res ni vsem všeč. No, meni so pri srcu vsi odtenki iz te kolekcije.

    @Maki: :)

    @Irena: Ko boš stala pred stojalom, se boš odločila, katerega boš vzela. :)

    @Biba: Lepo. Jaz pa nimam favorita, meni so vsi všeč.

    @Tassa: Hvala. :) Barve so super za poletje.

    OdgovoriIzbriši
  9. I have to check if the collection is already in stores here! But I really like these colours, except for the last one, because I'm not a bronze lover...but I want to buy one or two of the other ones :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Biberlee: Yes, they are.

    @Elsa: The last one is so - you love it or you hate it. For me this is a perfect collection and I love all polishes.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3