Catrice Dirty Berry

How are you ladies? I'm back in Ljubljana, because today started my last month of lectures. I'm a bit sad, because this year was the best year, I spend in Ljubljana and I'm going to miss everything. The next year I will only do the exams and write my degree, so I won't be in Ljubljana that much. I hope I won't be bored at home.

Today I have for you Catrice Dirty Berry. It's quite a nice shade. It's purple with some blue undertone, I think. It's also a holografic polish. The holo isn't very visible, but it's there. The application didn't caused me any problems and the polish was opaque in two coats. I like it very much. 

What do you think about this polish?

15 komentarjev

  1. Ova boja je must have iz nove Catrice kolekcije :) Noktici su ti narasli :))

    OdgovoriIzbriši
  2. You have an award on my blog!!

    Visit my blog to pick it up

    http://todoslosesmaltessonpocos.blogspot.com

    Regards!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je. Ne vem zakaj ga še nisem kupila =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga,imaš nagradicu kod mene :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, that's a beautiful shade!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa mi je boja laka, ali ne svidja mi se taj holo efekat. Mislim da jedina to mislim :D

    Nego, imas i kod mene na blogu nagradicu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vsekakor eden izmed lepših odtenkov iz novega asortimana. Ko bi le bil holo efekt malo močnejši...

    OdgovoriIzbriši
  8. So nice :) I think this is one of my favourite purple shades!

    OdgovoriIzbriši
  9. @Irena: Se strinjam.

    @La loca de los esmaltes: Thank you for the award. :)

    @colorfulbottle: Saj je še čas. :)

    @Natalie: Me too.

    @Nina: Najlepša ti hvala. :)

    @Nail Noir: Yes, it is. One of the most beautiful in Catrice line.

    @Nails From Fairy Tale: Hvala za nagrado. :)
    Okusi so različni. Nekaterim je bolj všeč, če je holo efekt zelo viden. Meni je recimo zelo všeč, ko sem na soncu in opazujem ta holo efekt, če pa nisi pozoren, pa res ni tako opazen.

    @Une Roxi de Paris: I agree.

    @Biba: Se čisto strinjam s tabo. Holo bi lahko bil res močnejši.

    @Elsa: The same here. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. V trgovini me ni prepričal, zdaj pa mislim, da ga morem imeti :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepa bojica, ide dobro uz jeans :)) Bas mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. @Ana: Saj jaz sem tudi najprej videla swatche in šele potem sem ga kupila.

    @LPSM: Se strinjam, res bo pasal k jeansu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale pa je čudovit z veliko začetnico in ga iščem že dolgo časa

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3