Some Essence Blossoms etc... Nail Polishes

Danes imam za vas swatche novih Essence lakov iz omejene kolekcije Blossoms etc... Vzela sem tri: I Like (turkizen), Bloom A Loom (lila) in Forget Me Not (modro-vijoličen). Slednji je tudi moj najljubši iz te kolekcije.
Today I have for you swatches of new Essence polishes from trend edition Blossoms etc. I took only three: I Like (turquoise), Bloom A Loom (lila) and Forget Me Not (something between blue and purple). Forget Me Not is also my favourite from this collection.

Vsi laki vsebujejo šimer, ki pa je na nohtih manj viden kot v steklenički. Ščetka je super, ker je ploščata in omogoča preprost nanos. Vsi laki so naneseni v dveh slojih. Pri vseh treh odtenkih je prva fotka posneta znotraj hiše, druga pa na soncu.
All polishes have tiny shimmer. It's not so visible on the nails as it is in the bottle. The brush is great, it's easy to apply a polish with it. For the swatches I applied two coats of each polish. The first photo was taken inside and the second in the sun.

I Like


Bloom A Loom



Forget Me Not 


17 komentarjev

  1. Joj zadnja dva sta popolna! <3 Upam, da pride ta LE v DM, če ne jih ne bom dobila. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. DM že dolgo ni dobil nobene nove kolekcije. Upam, da se bo to spremenilo. Drugače pa so meni ti trije vsi lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. ahhh, prelepa su sva tri mada su plavi moji favoriti. ovaj prvi mogao bi biti dupe za Nouvelle Vague

    OdgovoriIzbriši
  4. Those colors are just lovely! The last one reminds me of H&M's Peppermint Fusion, very pretty! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Već je stigla ova kolekcija kod vas?

    Forget me not je predivaaaaaaaaaaaaan, ajme moram ga uhvatit kako god znam iako su i druga dva isto prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Hermetic: Da, ta dva bi lahko bila res dvojčka.

    @Paulina and @kamilkamilka: Thaky you. :)

    @Olivia: I would do a comprison, but I don't have Peppermint Fusion.

    @Lalica: Ja, hvala bogu vsaj ena. Whoom Booom še zdaj ni prišla do nas. Ne vem, zakaj imam občutek, da je niti ne bo. Škoda, ker bi res rada dobila Chacalaca.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni so vsi! Jaz imam še rumenega. Ampak a si imela kakšne probleme z nanosom, meni so se kar packali in nikakor se ga ne da na tanko namazati. Meni so včeraj vse živce popili zaradi nanosa;)

    OdgovoriIzbriši
  8. @colorfulbottle: Upam, da jih dobiš. :)

    @Natalie: Thank you. ;)

    @Anna: Malce sem imela le probleme z zelenim, ker nisem mogla nanesti tankega sloja, zato sem ga namazala bolj na debelo. Najmanj težav glede tega mi je povzročal Forget Me Not, ki se je dal lepo namazati z dvema tankima slojema.

    OdgovoriIzbriši
  9. ja to je tudi mene jezilo, nikakor ga ne moreš na tanko namazati in posledično pride bolj packasto vse skupi, ampak tebi je super uspelo;)
    za FMN e pa strinjam, da se ga da najlepš nanest;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zadnja dva imam tudi jaz in sem nadvse zadovoljna, z barvo, nanosom in obstojnostjo

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3