S-he 208

Zaradi preizkušanja novih Essence in Catrice lakov še niso prišli na vrsto vsi S-he laki, ki sem jih kupila na znižanju. S S-he laki sem na splošno zelo zadovoljna - lepo se mažejo, hitro se sušijo in izbira odtenkov tudi ni slaba. 
No, na vrsto je uspelo priti S-he 208, oranžnemu lepotcu s krpicami. Mislim, da je tole edini S-he odtenek, ki vsebuje krpice. Prekriven je v dveh slojih. Pod določeno svetlobo vleče tudi malce na rdeče. Edino, kar mu zamerim, je to, da ga je zelo težko odstraniti, zato je nujna tehnika s folijo. 
I really like S-he polishes - they are easy to apply, they dry fast and they have quite a lot nice shades. This one is S-he 208. It's orange with flakies. This is the only S-he, that has flakies. I applied two coats. The only thing I hate it is, that is hard to remove. I had to remove it with foil tehnicque.

10 komentarjev

  1. divno! sta mislis... da li je lak dobar za "layering"?

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ovog nisam vidila, super izgleda :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. @Maki: Po moje bi preko oranžnega ali rdečega prav lepo prišlo, a dvomim, da bi bil rezultat zelo podoben Nfu-Oh lakcem. Bom preizkusila pa javim.

    @Nail Crazy: Hvala. :) Saj jaz sem ga našla le enem DM-u, ko je bilo znižanje, drugače ga tudi v drugih DM-ih prej še nisem videla.

    OdgovoriIzbriši
  4. The colour is really pretty! I like this kind of red/orange :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni ja ovaj nisam vidjela kod nas, jer bi ga sigurno uzela...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kod nas je bilo,ali mi se nije svidio,a sada kada vidim kako je lijep na tvojim noktima,krivo mi je što ga nisam kupila...

    OdgovoriIzbriši
  7. @Elsa: Thank you.

    @Irena: Saj je bil le v redkih DM-ih.

    @Anna: Res je.

    @Nina: Saj podobno se včasih zgodi tudi meni. Na stojalu me lak ne pritegne, potem pa vidim swatch in obžalujem, da ga nisem vzela. Upam, da bo S-he naredil še kak lak s krpicami.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3