Purple Nail Art With Scotch Tape

Zadnjič se dobila krasno idejo za nail art s scotch trakom, ampak na žalost mi na koncu ni uspelo ravno tako, kot sem si zamislila. Za rezanje traka sem uporabila škarje z vzorcem.
Last time I had a great idea for manicure with scotch tape. Unfortunately the result wasn't so good as I thought it would be. I cuted the tape with scissors with pattern.

Takole izgleda brez TC-ja/ So it looks without TC.


Na koncu sem namesto nadlaka za sijaj nanesla mat nadlak, ker se mi je zdelo, da bo v mat verziji izgledal boljše. In v bistvu mi je v mat verziji dokaj všeč.
In the end I added matt TC, not TC for shine, because I thought that it would look better in matt version.


Za nail art sem uporabila laka Catrice Forget Me Not in Essence Midnight Rocker.
For nail art I used Catrice Forget Me Not and Essence Midnight Rocker.

11 komentarjev

  1. Wow,ovo ti je super!!!Meni se više sviđa bez matta,ali i s njim je cool :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Olala, super mani!! Tako glossy kot mat, čeprav mi je mičkeno bolj všeč zmatiran. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love it! Ypu did a good job!

    OdgovoriIzbriši
  4. @Maybe: Hvala. :)

    @Nina: Meni pa ravno obratno. ;)

    @Ulmiel: Hvala. Moram še preizkusiti kako manikuro s tem trakom, prav zabavno se je igrati z njim.

    @Carolina: Thank you.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito je =). ŠE posebej mat mi je všeč, pa me ponavadi sploh ne ganejo mat verzije=).
    Komaj čakam da vidim še kakšno tako manikuro=)

    OdgovoriIzbriši
  6. ful lepo pride...kontrasti so mi všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  7. meni ovo skroz dobro izgleda :-D
    samo se ne mogu odlučiti koja mi se verzija više sviđa ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. @colorfulbottle: S scotch trakom bom definitivno še poskusila, ker je zabavno. Res oram probati še kako drugo verzijo. :)

    @Pink-Diamond in @nail crazy: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3