Ocena: Dove Body Milk

Opis: Primerno za suho kožo. Intenzivna 24-urna vlažilna formula z Nutri serumom kožo neguje, vlaži in jo zaščiti pred izgubo vlage. 

Količina: 400 ml
Cena: 2,99 €


Zaradi vsakodnevnega tuširanja je moja koža zelo suha, zato potrebuje vlago. Ker so moje najljubše mleko za telo ukinili, sem se odločila, da bom preizkusila Dove mleko za suho kožo. Z izdelkom sem zelo zadovoljna. Mojo kožo lepo navlaži in nahrani. Mleko je tudi rešilo moje probleme s srbečico, ki se pojavlja, ko imam zelo suho kožo. Najraje ga uporabljam po britju, saj mi ne draži kože in se zelo hitro vpija. Vonj je prijeten. 


Tale izdelek definitivno priporočam vsem, ki imate težave s suho kožo.

Ocena: 5/5.

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3