Ladybug

Živjo, punce! A ste gledale danes kraljevo poroko? Jaz sem bila tako navdušena nad Katino obleko, ker je bila preprosta in prav nič načičkana. Tako lepa je bila.
S takim uvodom začenjam, ker je z današnjo manikuro tudi nekako povezana poroka. Ko smo bile s prijateljicami še mlajše, smo vedno, ko smo ujele pikapolonico, zrecitirale: "Pikapolonica, odleti tja, kamor se bom ženila." (V bistvu se punce možijo, ampak me smo vedno uporabljale besedo "ženila"). In potem smo počakale, da nam je odletela z dlani. Za nas je bila to vedno zanimiva igra.

Hi, girls. Did you watch the royal wedding? Kate was so beautiful and her dress was gorgeous. For me is ladybug also conected with wedding. Why? Because when I was younger, I and my friends always played one game, when we catched a ladybug. We said, ladybug, fly to the place, where I will merry. And then we wait, that she flied away. That was always very interesting for us.

9 komentarjev

  1. ahahaha, i ja sam se tako igrala ;-p
    krasna manikura, morat ću ovo odradit i sama, nećeš se ljutiti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. To mi je pa všeč, da se je še nekdo tako igral. :) Meni je bila vedno zanimiva igra.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, very nice nails :)
    I watched few minutes but only to see Kate's dress, I agree- gorgeous.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi smo se tuuuudi to igrali - ampak se mi zdi da tako "Pikapolonica zleti v nebo in mi prinesi zlato kolo." :))
    In res je lušna manikura! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. @Charmain: Thanks. :)

    @Ivana: Nisem vedela, da obstaja več verzij. Tudi vaša je zelo zanimiva. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su ti slatke bubice :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, very cute nail art idea! They look so perfect!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sweet :) Ladybugs are so pretty on nails!

    OdgovoriIzbriši
  9. @Nina: Hvala. :)

    @Minty: Thanks. :)

    @Elsa: I totally agree with you. I wore this manicure for three days and I didn't want to remove it.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3