Isabelle Dupont R103

Isabelle Dupont R103 je srebrn lak s srebrnim šimrom in beščicami. Nanos mi ni povzročal nobenih težav. Nanesla sem tri sloje, čeprav mislim, da bi bila dva dovolj. Po mojem mnenju bo tole odlična podlaga za črn crackle lak.
Isabelle Dupont R103 is a silver polish with silver shimmer and glitter. I applied three coats, but two would probably be enough. I think, this is going to be a perfect base for crackle polish.


7 komentarjev

  1. Lep je, res idealna podlaga za crackle lak ali pa kakšen nail art =).
    A so ti laki na voljo v SLO? ŠE nikjer jih nisem zasledila =)

    OdgovoriIzbriši
  2. bijesno će izgledati s crackleom, iako meni sasvim dobro izgleda i sam :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma super mi je ta boja,imam nešto tako slično,kupila ga u kineskoj i obožavam ga!

    OdgovoriIzbriši
  4. This looks really nice! I love silver polish :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @colorfulbottle: V postu sem pozabila napisati, da sem ga dobila v Nail Crazyjinem giveaweyu. Tako da na Hrvaškem jih imajo, pri nas pa jih jaz tudi še nisem videla.

    @nail crazy: Ja, sam izgleda tudi super.

    @Nina: Res je krasen. Škoda le, da ga je tako malo, kajti ko ga porabim, ne bom mogla kupiti novega, ker sem ga dobila od Nail Crazy. Mogoče pa kak swap. :)

    @Elsa: Yes, it's nice. I love them too.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3