H&M Sunset Dreams

Sunset Dreams je eden izmed dveh odtenkov, ki ju trenutno prodajajo v naših trgovinah H&M. Lak je živahne oranžne krem barve. Je dobro pigmentiran in malce gostejši, a kljub temu se nanaša lepo. Steklenička vsebuje 3,2 ml laka, stane pa 0,95 €. Po mojem mnenju perfekten odtenek za poletje.
Sunset Dreams is one of two polishes, which H&M sells by us at the moment. It's a vivid orange cream polish. It's very good pigmented and a bit thicker, but it's easy to apply anyway. The bottle contains 3,2 ml. The polish costs 0,95 €. I think, that this is the perfect color for the summer.  

P. S.: Jaz sem laka (drugi je Dazzling Jade) našla v H&M-u na Čopovi, kako je z založenostjo in prodajo v njihovih trgovinah drugod po Sloveniji, pa ne vem.

6 komentarjev

  1. vesela proljetna boja :-D
    imam i ja jedan narančasti ali s mojim tenom se nikako ne slaže :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Spominja me na tistega novega Manhattana, iz LE ... luškana oranžna, ampak sem ravno eno dobila, dve pa imam še na poti, s tem da imam eno že doma. :D Uu, Dazzling Jade zveni obetavno, komaj čakam swatch!

    OdgovoriIzbriši
  3. @nail crazy: Oranžna je super za poletje. Mogoče je tisti, ki ga imaš, presvetel in bi morala poskusiti temnejšim? Samo moje mnenje, ampak se mi zdi, da bi temnejši pasal vsakemu tenu. Res pa nisem strokovnjakinja za to.

    @Ulmiel: Saj mene tudi spominja na novega iz Manhattan LE kolekcije, zato tistega nisem vzela, ker sem prej kupila tega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous BRIGHT orange nail polish. Why don't I ever see any nail polish at the H&M in my area? Ughh sucks lol

    OdgovoriIzbriši
  5. I've not tried any of H&M's polishes. This shade looks gorgeous! x

    OdgovoriIzbriši
  6. @Forever'92: It's a lovely orange polish. We don't have a lot of H&M polishes in our stores either.

    @Nat: Thank you. You have to try this polishes one day, because they are great.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3