Essence Replay

As much as I love this color, I hate the brush of this polish. I think Essence should make the same brush for Multi Demension polishes as for Color&Go. The polish is also a bit thick, so the application was not easy. But anyway, I love how this color looks on my nails, so this will probably be my favorite polish for the spring. On photos are two coats.

11 komentarjev

  1. strava :) odlicno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš lijepa plavo-zelena nijansa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. @Maki: Hvala. :)

    @Nina: Popolna turkizna barva. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jooj res je lepa barva in paše ti;)

    OdgovoriIzbriši
  5. prelep je, mnogo me podseca na For Audrey

    OdgovoriIzbriši
  6. I agree 100% about the brush! Wide brush is great! Lovely minty shade!

    OdgovoriIzbriši
  7. Se mi zdi, da je Essence spremenil čopiče, ker pri mojem rdečkotu iz najnovejše serije, je čopič veliko večji kot pa pri starejših. To dejstvo tudi meni ni preveč všeč =(.

    OdgovoriIzbriši
  8. @Tinna: Res je. :)

    @Anna: Hvala. :)

    @Natalie: Thank you. With wide brush it's so easier to aplly polish.

    @colorfulbottle: Saj se mi je zdelo, ker mi recimo The One And Only ni povzročal nobenih težav pri nanosu, pa je iz iste linije. No, upam, da bodo pri naslednji izdaji to popravili.

    OdgovoriIzbriši
  9. @Hermetic: Hvala. Bi ti povedala, koliko sta blizu, a na žalost For Audrey nimam, tako da ju ne moren primerjati.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3