Essence Makes Me Weak

 Danes pišem svojo 200. objavo in za to okroglo objavo imam za vas nekaj pastelnega. Nov Essence lak Makes Me Weak. Lak je svetlo oranžne oz. breskvaste barve. Kupila sem ga, ker mi je bil v steklenički zelo všeč, ampak na žalost pa mi na meni ne izgleda zelo lepo. Nanesla sem dva sloja. Ko se posuši, je mnogo temnejši kot v steklenički. Saj na splošno mi je barva zelo lepa, le na mojih nohtih se nekako ne morem navaditi na njo.
Today I'm writing my 200th post. In this post I will show new Essence nail polish Makes Me Weak. It's a bright orange or more peachy color. I really like, how it looks in the bottle, but I don't like that much, how it looks on me. I applied two coats. The application is a bit steaky, so I applied thicker coats. When it drys, it's darker than in the bottle.


Ker mi ni bilo všeč, kako MMW izgleda na meni, sem dodala še en sloj Circus Confetti-ja.
Because I didn't liked, how WWK looked on me, I applied one coat of Circus Confetti.

9 komentarjev

  1. Res je, zato mi je kar žal, da mi ni všeč, kako izgleda na meni. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj lak prekrasan i sviđa mi se kako izgleda na tebi šta god ti rekla, ali me strah me kako će na meni izgledat jer nisam baš na "ti" sa takvim nijansama ali želim ga jaaaaako.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni meni lak nije nesto, ali konfetice su mi prelepe :).

    OdgovoriIzbriši
  4. I was going to buy this polish too, but then I changed my mind...I really like that colour, but I would love it more if it looked like it does in the bottle, not darker...anyway, the result is so pretty with the circus confetti tc :)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Lalica: Hvala. Ampak jaz se ne počutim preveč dobro s to barvo. Če ti je lak všeč, ga vzemi in boš vidla, kako ti bo všeč na tebi.

    @Nails From Fairy Tale: Circus Confetti je prekrasen lak.

    @Una Roxi De Paris: Thanks. :)

    @Elsa: I don't like the fact, that is darker in the bottle, either. But with CC goes great together.

    OdgovoriIzbriši
  6. I like the colour, very spring-y!

    OdgovoriIzbriši
  7. Yes, I think so too. Perfect for spring.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3