Essence Fall For Me + Simple Nail Art

 I have 222 followers. What a number. Thanks everyone for following my blog.

Danes imam za vas tega lepotca. Essence Fall For Me. Prekrasen svetlo moder odtenek. Lak je malce gostejše teksture, ampak ker sem ga tokrat nanašala drugič, sem vedela, kako ravnati z njim, tako da težav z nanosom tokrat nisem imela. Malce težav je bilo le prvič, dokler nisem ugotovila, koliko laka rabim na krtački, da se mi ne bo razlil po obnohtni kožici. Za popolno prekrivnost sta dovolj dva sloja.
Today I have this beauty for you. Essence Fall For Me. It's gorgeous bright blue shade. It's a bit thicker, but this time I didn't have any problems with application, because I was using it for the second time and I already learned, how to apply it nice. It needs two coats to be opaque.


Že celo večnost nisem  naredila nobenega nail arta. Zadnje čase nisem preveč pri volji za to, ampak tokrat se mi je zaluštalo poslikati nohte, zato sem Fall For Me najprej zmatirala, potem pa sem na dva prsta nanesla tri rožice. Končni rezultat mi je bil zelo všeč, čeprav je preprost.
I haven't done any nail art for like ever. This time I was in the mood for doing something simple. First I applied Essence matt TC over Fall For Me and then drawed some flowers. I really like the result. It's simple and it looks nice.

8 komentarjev

  1. i love it! it's just beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, čudovita manikura! <3
    Si mi naredila lušte po svetlo modrih odtenkih. Pa za nail art tudi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna boja,i preslatki cvijetići :))

    OdgovoriIzbriši
  4. @Paulina: Thank you. :)

    @Kvačka: Potem pa veselo na delo in naredit kak lep nail art. :)

    @Nina: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. fantastična nijansa, jedva čekam shopping ;-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Verjemi, ne boš se mogla upreti. Essence in Catrice sta izdala toliko novih lepih odtenkov, da boš vedno našla kaj novega, kar ti bo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3