Essence Blossoms etc... Liquid Blush

Poleg lakov sem iz kolekcije Blossoms etc... vzela tudi rdečilo. Šlo naj bi za tekoče rdečilo, čeprav ni tekoče, ampak bolj kremasto. V embalaži je 15 ml izdelka.
From limited edition Blossoms etc... I took also a liquid blush. It's not really a liquid, it's more a cream blush. It contains 15 ml of product.


Rdečilo ima pumpico za doziranje. Za lep izgled na licu zadostuje že majhna količina rdečila. Jaz ga ponavadi uporabim kar na golo kožo brez pudra. Mojemu obrazu daje videz rahle naravne rdečice. Rdečilo se da lepo razmazati s prsti.
It has pump-dispenser. It's very easy to dose the blush with it. You don't need a lot of blush to make a perfect look. I usually don't use the powder, when I apply it on my cheeks. It gives a natural look to my face.


Rdečilo je nežne roza barve, vsebuje tudi roza šimer, vendar ta na licu ni opazen.
The blush is pink with pink shimmer, but the shimmer is not visible on cheeks.


Vsekakor izdelek, ki ga proporočam za nakup. 
I totally recomend this product, so buy it, if you have a chance.

5 komentarjev

  1. Meni je pa čisto brezvezen tale izdelek, sploh ker uporabljam mineralni puder in skupaj ne delujeta najboljše :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I really want to buy it! Hope the t.e. will come to my country!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa super! Sem ga včeraj preiskusia, sem ga kar natapkala po ličkih in da tak svež videz. Tudi tisti puder mi je všeč, ga kot osvetljevalec uporabljam in moram rečt, da sem zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno izgleda iako zbog svoj tipa kože nebih smjela takva rumenila nositi

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ana: Če ti res z mineralnim pudrom ne paše skupaj, ti ga je res bv uporabljati. Podari ga naprej. ;) Kot sem že napisala, ga jaz uporabljam brez pudra, le toliko, da poudarim naravno rdečico in mi je zato krasen.

    @Natalie: I hope, you will get it soon. :D

    @Anna: Meni je tudi super. Za puder pa mi je še vedno žal, da ga nisem dobila. Čakam, da pride ta kolekcija k nam v Beauty World, mogoče ga tam ujamem. :)

    @CopyCat: Na licih pride prekrasno in je po moje vseeno, katerega tipa si. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3