Catrice Purpelized

Purpelized je še en lak iz vrste novih Catrice Ultimate Nail Lacquer lakov. Je vijolične osnove z veliko srebrnega šimra. Nanos mi ni povzročal nobenih težav. Za popolno prekrivnost sta bila potrebna 2 sloja. Všečen, ampak ne ravno "vau" odtenek. Vsaj meni. Kaj pa vam? 
Purpelized is one of the new Catrice polishes in their collection Ultimate Nail Lacquer. It's purple with silver shimmer. It's easy to apply and it's opaque in two coats. I like it, but it's not really "Omg, I have to have it!" polish. At least for me. What do you think?

12 komentarjev

  1. Wow!Prekrasan je!!!Kod nas ga nema,ali ako dođe,moj je!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, vidim da imama enak okus, tudi meni tale ni preveč slab, ampak za uvvvav pa tud ni =). Ful mi je več zadnja slika z rožicami =)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam se nadala da ce ovaj bit holo, al ocito nista od toga :( doduse lijep je i ovako, al si ne mogu opravdat kupovinu

    OdgovoriIzbriši
  4. @Nina: Če ti je tako všeč, ga kar kupi. :)

    @colorfulbottle: Hvala. :) Jaz sem pričakovala malce več od tega laka, ampak ko sem ga nanesla, res ni bilo tistega vau efekta.

    @Lendoxia: Tale ni holo, čeprav na soncu na hipe izgleda, kot da ima malce holo bleščic v sebi. Holo je Dirty Berry, čeprav tudi pri tistem holo ni zelo izrazen, kot je recimo pri CG lakih.

    OdgovoriIzbriši
  5. I really like your blog, and we have a lot of polishes in common :D I'm following you too ;)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you, Elsa.
    Have a nice day you too. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I really like this! I wonder if with a matte topcoat would it look like those gorgeous OPI Suedes?!?!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale odtenek je že v moji lasti in moram rečt da ga obožujem!!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3