Catrice Am I Blue Or Green?

I'm very tired, so I'll be quick. Today I'm presenting you a new Catrice nail polish Am I Blue Or Green? I would say, it's more blue with some green undertone. I love it, it's perfect for the spring. I applied two coats. What do you think? Do you like it?

11 komentarjev

  1. Jaz vidim svetlo modro. Cisto .D lep!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj na nohtih tudi večino časa izgleda, kot da je čisto moder, ampak če ga primerjam z drugimi svetlo modrimi, se vidi, da ima malce zelene v sebi. Tudi v steklenički je ta bolj opazna. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jap, meni je tudi moder :) pa super lepa zadnja fotka <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj ubit ćeš me s tim svim novim lakovima, samo gledam i slinim jer kod nas još nije došalo. Bar kod mene.. PREDIVNO!!! I ovaj će biti moj.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ina: Hvala.

    @Lalica: Saj bodo že prišli do vas. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. the colour is sooo beautyful (:
    and i like your blog (;

    it would be nice when you visit my blog too :D
    ttcybeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks, girls. :)

    @TimeTo Creat YouBeauty: I will check your blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan! Ovaj mooooram uzet :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3