Bella + Edward

Preden vam pokažem lepotce, ki sem jih dobila od Sarah in pred kakim mesecem tudi od Nail Crazy, imam za vas pripravljenih še nekaj drugih postov.
Čeprav nisem ljubitelj Twilighta (v bistvu nisem pogledala še niti enega dela), je bil tale zelen odtenek eden izmed tistih, ki sem si jih med Essencovimi novostmi najbolj želela. In moram reči, da me lak ni razočaral. Lepo se maže, je dobro pigmentiran in pri pazljivem nanosu prekriven že po enem sloju. Na fotografiji sta dva sloja, ker sem šlampasta in ponavadi prvega sloja nikoli lepo ne nanesem. Je pa malce problem z odstranjevanjem, saj pušča barvo na nohtih, ki kljub drgnjenju z acetonom ne gre v celoti dol.
Drugače pa je zame to must-have odtenek.

Before I will show you all the beauties, I've got from Sarah and also from Nail Crazy, I've prepared some other posts for you. 
I'm not a fan of Twilight. Well, actually I haven't saw any movie of The Twilight Saga. But I really like Twins Bella and Edward. Bella was one of the most expected new Essence polishes for me. It's just perfect green. It's easy to apply, it's very good pigmented and opaque in one coat. On the photos are two coats, because I'm clumsy and my first coat isn't always good. The only bad thing is, that it leaves color on nails after removing. But anyway, for me is this polish a must have.

12 komentarjev

  1. Že sama baza je čudovita, ampak z glittrom je pa še lepše =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely combination :)I bought the purple version of the glitter polish, but I haven't tried it out yet :P But I think these two look definetly better!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super kombinacija,baza se lijepa i sama,ali sa Edwardom je posebna...

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kombinacija. Jaz imam pa samo Bello in še čaka, da jo sprobam. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Colorfulbottle: Meni pa brez bleščic izgleda boljše, ampak zadnje čase sem tako v blečicah, da ga bom verjetno redko nosila samega.

    @Elsa: I haven't bought purple yet, but I definitely will. I saw some swatches and it looks great.

    @Nina: Hvala. Ti dvojčki so super.

    @Tassa: Bo Bella že počakala, da pride na vrsto. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepo.. :D Bella♥

    www.svatkitza.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super sta, prvi dvojček, ki mi je res padel v oči in ga moram imeti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni sta ta dva tudi prekrasna. Po moje ti ne bo žal, če si nabaviš ta dvojčka.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3