S-he 438

Danes imam za vas bleščice in holo - S-he 438. Ne vem, če sem že kdaj prej videla ta lak, ampak zadnjič mi je v DM-u takoj padel v oči in sem ga vzela. Prekrasen vijoličen odtenek s holo bleščicami. Vem, da spodnja slika ni najbolj ostra, ampak lepo pokaže, kako se holo bleščice v steklenički bleščijo.
Today I have for you a glitter and holo - S-he 438. I don't know, if I saw this polish ever before, but last week, when I was in DM, I had to buy it. It is a gorgeous purple shade with holo glitter. The photo shows nice, how a holo glitter looks in the bottle.


Najprej sem hotela nanesti lak samostojno, ampak sem že po prvem sloju vedela, da je lak preveč prozoren in da bo bolj primeren za slojenje. Da  bi pokazala razliko, sem na kazalec in prstanec nanesla en sloj laka čez Manhattan 610K, na sredinec in mezinec pa 3 sloje samega S-heja. V steklenički holo barva bleščic pride bolj do izraza kot na nohtih. Moram pa reči, da mi je tudi samostojno precej všeč, čeprav ni najbolj prekriven.
When I was trying to apply this polish, I noticed, that it's very sheer. I think, it's going to be better for layering. I applied one coat S-he 438 over Manhattan 610K on my index and ring finger and  S-he polish alone (3 coats) on my little and middle finger. In the bottle is holo glitter more noticeable than on the nails.

7 komentarjev

  1. lepo izgleda kot nadlak...sam je pa verjetno prevec prozoren a ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. eto šteta što je malo proiziran lak.
    Svida mi se i kada si da nanila sa i bez drugog laka :D

    OdgovoriIzbriši
  3. @Pink_Diamond: Da, na žalost je sam preveč prozoren, kar se mi zdi malo škoda, ker mi je sama barva laka v steklenički prekrasna.

    @CopyCat: Hvala. Tudi meni je všeč v obeh verzijah.

    OdgovoriIzbriši
  4. love this. x


    p.s. I'm having a giveaway on my blog for a necklace from pie n the sky if you'd like to check it out. :) x
    devorelebeaumonstre.com

    OdgovoriIzbriši
  5. imam ga i ja, sam je preproziran - šteta, ali kao nadlak je super :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je. Mislim, da bo poleti velikokrat na mojih nohtih. Bo holo v bleščicah prišel lepo do izraza. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3