Purple Gradient

Danes imam za vas manikuro, ki sem jo nosila pred nekaj dnevi. Moram reči, da sem porabila kar precej časa za njo in bila zelo ponosna na to, da mi je uspelo narediti všečno gradient manikuro, potem pa so se mi bleščice na kazalcu po nekaj urah snele z nohta. Hja, nadlak ni ravno dosti pomagal, da bi ostale bleščice na nohtu. Na srečo mi je uspelo popraviti manikuro tako, da ni bilo vidno, da je popravljena. Naslednji dan sem jo vseeno odstranila, ker so bile konice po enem dnevu že zelo zlizane. Škoda, pa tako mi je bila všeč. 
Today I will show you my purple gradient manicure. I wore this manicure few days ago. I really liked it, but I had to remove it the next day, because the white tips were already visible.


Laki, ki sem jih uporabila/ The polishes, I used, are:
- Essence The One And Only
- Catrice Plum Play With Me
- Essence Thelma
- Essence Louise

15 komentarjev

  1. uu ovo ti je divno :) nešto slično sam na plavu radila :) svrati na moj blog, trebam pomoć u potrazi za dupes lakom-nude boje
    kissy

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. :)
    Jaz bi ti z veseljem pomagala najti dupe tega laka, ki ga iščeš, ampak na žalost nisem ravno fan nude lakov, tako da ti ne moren biti v pomoč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice sponging, I haven't succeeded at this technique yet. I think my sponge choice was not the most appropriate for this

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme...imam samo jednu rijec za ovo: prekrasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno!Obožavam gradient,najbrža i najljepša manikura!

    OdgovoriIzbriši
  6. @Une Ruxi a Paris: I use the sponge for cleaning dishes. I think it's good enought to do sponging. :)

    @Maki: Hvala ti. :)

    @Nina: Res je, gradient je super.

    @Tamara: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro si ovo napravila, palac gore :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita manikura, je bila vredna vsake minutke, ki si ji namenila =)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala. Želim si samo, da ne bi imela po enem dnevu že zlizanih konic in bi jo lahko nosila malce dlje. Ampak bom še kaj takega zagotovo ponovila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3