Package from Nail Crazy + New Essence and Catrice Stuff

V petek me je poštar razveselil s paketom, ki sem ga zmagala v Nail Crazyjinem giveawayu (poglejte njen blog, če še niste, super je). Paketa sem se razveselila kot majhen otrok, saj me je v njem čakal kup lepotnih dobrot. :)
On friday I've got a package, that I have won in Nail Crazy's giveaway (check out her blog, if you haven't yet. It's great). I was happy like a little child. She send me so many good things.



Here is one of the owl earrings. I loooooove them. I will wear them a lot.


Ker so novi Essence izdelki in Catrice laki že prišli k nam, sem si privoščila kar nekaj lakov. Iz vijola faze sem prišla v zeleno fazo. Modro sem imela že od nekdaj rada, ampak zadnje čase obožujem zeleno. Mogoče zato, ker se bliža pomlad. Zato je bil tudi moj nakup bolj modro in zeleno obarvan. Se že veselim, da bom preizkusila vse te nove lake. Mislim, da imam zdaj dovolj novih lakov za preizkusiti, da se jim lahko v trgovini en čas izogibam.
New Essence and Catrice polishes are available by us, so I bought some of them. Well, a lot. They are the most in blue and green color. I think I'm in a green phase now, not more in purple. Now I have a lot of new polishes to try, so I think, my wallet won't suffer for some time.



7 komentarjev

  1. Wow, to pa je res en kupček novih lakov. Čestitam za zmago na GA.
    Vdim, da ti je modra res zelo všeč =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, obožujem modro, že od nekdaj. Essence in Catrice sta mi prav ugodila, da sta naredila toliko modrih in zelenih lakov. Ampak imam nagledanih še nekaj drugih odtenkov, v drugih barvah, ampak te bom vzela potem, ko vse te nove krasotce preizkusim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na pobjedi :D a sada jedan look sa novim bojama :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično!!! Znači ako su kod vas došle nove stvari možda bi i kod nas mogle uskoro. Jedva čekam swatcheve, pogotovo plavih lakova.

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme, jedva čekam da se nove kolekcije spuste malo južnije :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. @CopyCat: Hvala. Nek nail art bom z novimi laki zagotovo ustvarila. Bom še videla, kako bo s časom.

    @Lalica in Nail Crazy: No, upam, da boste tudi ve kmalu dobile nove stvari in jih preizkusile. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Catrice polishes are so beautiful. :'3 I wish we have them in Serbia.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3