Ocena: Cadeavera Supersoft Peeling

Opis: Za normalno in suho kožo. Izboljša izgled kože ter nežno odstrani umazanijo in odmrle kožne celice. Olje mareličnih pečk in piling granulati naredijo kožo bolj mehko in gladko.

Količina: 75 ml
Cena: 1,45 €

To je bil prvi piling, ki sem ga preizkusila. Tale piling spada v kategorijo, ki je namenjena mladi koži pod 25 let, kot piše na embalaži. Čeprav še nimam 25 let, mi produkt ne ustreza. Piling je zelo nežen, koža je po uporabi lepo mehka, a podoben učinek dosežem tudi z Baleino kremo za umivanje.


Peeling je bele barve z majhnimi belimi zrnci. Vonj je prijeten, diši po marelicah. Vsebina se nahaja v tubi, ki se mi ne zdi preveč priročna za uporabo. Spomnim se, da sem se prvič zelo dolgo trudila, da sem spravila piling iz tube. No, ko mi je to uspelo, je bilo doziranje preprosto, a če se pilinga dlje časa ne uporablja, se ob odprtini posuši in stiskanje iz tube je spet oteženo.
Piling bom porabila, ker se mi ga zdi škoda zavreči. Čeprav je poceni, izdelka ne bom več kupila, ker mi Balein kremni piling dosti bolj ustreza.

Ocena: 1,5/5

3 komentarji

  1. Hvala za review! KEr imam zelo rada pilinge, bi ga verjetno slej ko prej preizkusila, ampak če je tak, si mi prihranila nekaj evrov. :) Prisegam na AOK-jevega. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je njihov stick za mozoljčke zakon! Druga pa še nism izprobala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ulmiel: Saj mogoče komu ta piling ustreza, meni osebno ne. Meni pa je trenutno najljubši Balein.

    @Ana: Meni so ljubši izdelki v modri embalaži, se mi zdijo bolj primerni za mojo koži. Sticka pa še nisem preizkusila, ker ravno problemov z mozolji nimam.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3