My First Franken

Se še spomnite mojega posta Choose Lime in mojega navdušenja nad končnim rezultatom? No, to me je spodbudilo, da sem zmiksala svoj prvi franken. Rezultat ni isti, ampak to me nič ne moti, ker sem ustvarila prekrasen zelen odtenek. Obožujem ga in kar naprej ga občudujem na svojih nohtih. 
Do you remember my post Choose Lime, when I told you, how much I like Choose Me layered over Lime Up? Well, that was my incentive to do my first franken. The result isn't the same, but that doesn't bothered me, because I looooooooove the green, I made. I stare at my nails and admire this color.

V franken sem dala skoraj polni steklenički Choose Me in Lime Up, vendar pa je bil lak dosti bolj svetel kot pri plastenju, zato sem dodala nekaj kapljic Barry M Racing Green in precej laka Catrice It Blue My Mind (a se ne spomnim točno količine). In tu je končni rezultat. 
I stare at my nails and admire this color. I mixed together Choose Me and Lime Up, but the color was to bright, so I added some drops of Barry M Racing Green and a lot of Catrice It Blue My Mind (I don't remember exacty, how much). And here is the final result.


Edina žalostna stvar je, da franken še vedno nima imena, ker sem čisto brez navdiha. Imate ve kak predlog za poimenovanje mojega zelenkota? 
The only sad thing is, that this franken still doesn't have a name. I don't have any ideas at the moment, how to call it. Do you have any idea?


Na fotkah je franken nanesen v dveh plasteh.
On the photos are two coats.  


In ne pozabite. Še dva tedna časa imate za sodelovanje v mojem giveawayu.
And don't forget. You still have two weeks to enter my giveaway.

14 komentarjev

  1. lol you could definitely just call it frankenstein?

    Have a great one! x http://xnta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. I think, it's beautiful shade and it deserves a special name.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni ko vidim tako zeleno pade na pamet le Jade - ampak jaz in domišljija pa trije pojmi. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. such a gorgeous shade :) thanks for sharing

    OdgovoriIzbriši
  5. @Ivana: Jade je lepo ime. Meni pa v zvezi s to barvo stalno hodi po glavi gozd. To glede domišljije je pa relativno, včasih smo malo bolj izvirni, včasih malo manj.

    @Sara H.: Tkanh you for your comment. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, lepotec! Super ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro ti je ratal:) ...jaz sem pred časom tudi nekaj poskušala:) In kakšen je bil rezultat? - vse je letelo v kanto za smeti:) hahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. go girl!!! franken je savrše!
    mene podsjeća na ljubljanskog zmajčeka :-)
    neka bude - green dragon :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Andreja: Hvala.

    @Pink_Diamond: Joj, upam, da se meni to ne bo zgodilo, ker bi mi bilo škoda lakov.

    @nail crazy: Aaaa. Super si. Zmaji mi sploh niso prišli na misel. Green Dragon je popolno ime. Hvala ti. :*

    OdgovoriIzbriši
  10. samo nastavi s frankenima, super ti ide :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I would call Magical Jade,it is such a pretty,magical color!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3