H&M Spring Nails Part 2

Danes imam za vas še drugi set H&M Spring Nails lakov. Set se imenuje coral/purple.
Today I will show you the second set of H&M Spring Nails polishes. This is the coral/purple set.


Grey je svetlo siv šimrast odtenek, nanesen v dveh slojih. Nisem ravno fan sivih lakov, ampak ta odtenek mi je zelo všeč.
Grey is a bright grey shade with shimmer. It's opaque in two coats. I am not a fan of grey polishes, but I really like this shade.


Light purple je kremast lak, ki v resnici izgleda bolj roza kot na moji fotografiji. 2 sloja.
Light purle is a cream polish, but it looks more pink than purple. The color on the photo isn't very realistic. 2 coats.


Coral je koralen lak z zlatim šimrom, ki na nohtih včasih izgleda bolj pink kot koralen, odvisno od svetlobe. 2 sloja.
Coral is a coral shade with golden shimmer. Sometimes looks more pink and sometimes more coral, that depends upon the light. 2 coats.


Dark Purple je temno vijoličen jelly lak, moj najljubši iz tega seta. Nanesen v 2 slojih. Tudi barvo tega laka je bilo težko ujeti, saj je v resnici za kak odtenek svetlejši.
Dark Purple is a dark purple jelly shade, my favourite from this set. It's opaque in two coats. It was hard to capture the real color of this polish, in person looks more bright. 

13 komentarjev

  1. Love that spring set, I'm still considering whether to buy it or not. Can't make up my mind haha, the good thing though is that it's fairly cheap. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. grey i dark purple su mi predobri :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep je tale set, ampak ko sem ga držala v rokah me ni premamil, verjetno zato, ker imam preveč lakov =). Super ti pašejo =)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Olivia: You probably wont regret, if you buy it, because polishes are great and cheap. :)

    @Rachel Marie: Me too.

    @nail crazy: Ta dva sta moja najljubša iz tega seta. :)

    @colorfulbottle: Mene niti to ne bi odvrnilo od nakupa H&M lakov. ;) Upam, da pride še redna linija k nam, da dobim še kakega, ki je na moji WL.

    OdgovoriIzbriši
  5. These are lovely! Thanks for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you for the swatches! I think I need to take a trip to H&M:)

    OdgovoriIzbriši
  7. @Gothampolish: You're welcome. :)

    @ingerzoektkamer: This polishes are great. O think, you will love them. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. oh i like all the colors, especially the last ones--so bright!

    thought you might be interested in my 100-piece ELF makeup palette, crackle polish and Ulta cosmetics giveaway!

    http://www.ohtobeamuse.com/2011/02/makeup-muses-makeup-more-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Dark purple je i meni najbolji. A sivi mi se isto sviđa. Ne znam da li je to do mog ekrana, ali malo mi baca na ljubičasto ta siva.

    OdgovoriIzbriši
  10. @Oh to be a muse: I will check you giveaway. Thanks. :)

    @Rapa: Sivi nima nič vijolične v sebi. Mogoče je res kriv enkran.

    OdgovoriIzbriši
  11. Koralen mi je najlepsi.. <3 Takoj bi ga imela.

    OdgovoriIzbriši
  12. Koralen je lep, ampak pod določeno svetlobo je preveč pink. Vsaj zame.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3