H&M Spring Nails Part 1

Danes imam za vas H&M lakce Spring Nails, ki so trenutno v prodaji. Obstajata dva seta: blue/beige in coral/purple. V tem postu vam bom predstavila prvega.
Today I have for you H&M Spring Nails polishes. There are two sets: blue/beige and coral/purple. In this post I will show you first set.

Set vsebuje 4 lakce, cena seta pa je 3,95 €.
One set has 4 polishes and costs 3,95 €.


White je kremast bel lak. Malce težaven za nanos, nanesen v 2 slojih.
White is a cream white polish. It's a little bit tricky to apply. 2 coats.


Beige je kremast odtenek v, kot že ime pove, bež barvi. Nanesen v 2 slojih.
Beige is a cream polish in beige, as the name says. 2 coats.


Brown je kremast odtenek čudne rjave barve, ki je niti ne znam opisati. To je barva, o kateri sem bila, ko sem kupila set, najbolj skeptična, da mi bo sploh všeč, a moram priznati, da mi je bil po nanosu kar všeč na meni, tako da ta lak verjetno ne bo sameval v moji škatli z laki. Nanesen v 2 slojih.
Brown is a cream polish in brown color, that I can't describe correct. I was sceptical about this color, when I bought this set, but now I have to say, it looks good on me and I will definitely wear it sometimes. 2 coats.


Blue je temno moder jelly odtenek, moj najljubši iz tega seta. Nanesen v 2 slojih.
Blue is a dark blue jelly  polish, my favourite from this set. 2 coats.

7 komentarjev

  1. Plavi je predivan iako ti svi lijepo stoje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Great swatches! I'm loving these sets :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moder in bež sta mi všeč. =)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Lalica: Hvala. :)

    @Jette: I'm loving them too. They have such a great colors.

    @Nihrida: Meni sta ta 2 tudi krasna. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. brown mi se baš i ne sviđa, za ostatak kolekcije veeeeeeliki plus :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem tudi mislila, da mi ne bo všeč, a na koncu sem bila presenečena, kako dobro mi je izgledal na nohtih.

    OdgovoriIzbriši
  7. I love the brown!! I've been searching for that shade for a long time, it would be a great autumn color! =D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3