Green Grass + Flomar 395

Prvi lak, ki sem ga med mojimi novimi pridobitvami, morala preizkusiti, je Essence Green Grass iz pretekle LE I Love Berlin. Zakaj prvi? Ker te kolekcije k nam ni bilo, jaz pa sem si tako zelo želela ta lak. Iz zdaj sem ga dobila. :) Hvala, Nail Crazy.
Zaljubljena sem, res. Kot sem napisala v prejšnjem postu, zadnje čase obožujem zeleno in ta lak je res prekrasen. Pa še prekriven v enem sloju, kar je dodaten plus.
The first polish from my new ones, I had to try, is Essence Green Grass. It's from their past LE I Love Berlin. Why is this one first? Because I wanted it so badly, but the ILB didn't come to our country. Now I've finally got it, thanks to Nail Crazy.
I love this polish. Like I said in previous post, I adore green at the moment, so this is perfect polish for me. And it's opaque in one coat.


Pozneje sem preko nanesla še en sloj Flormarja 395. Lak vsebuje veliko zlatih in tudi nekaj srebrnih bleščic. V živo izgleda dosti lepše, ker bleščice pridejo bolj do izraza.
Later I added one coat of Flormar 395. This polish has a lot of gold and a little bit of silver glitters. They look so good in person, better than on the photo. 

8 komentarjev

  1. what a colour! i love it!

    /hugs

    http://spellbindingnails.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely colour. That is only one coat? :o
    The glitter looks wonderful too.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Lendoxia: Jaz tudi. :)

    @Sarahlouise: Thank you.

    @Skulda: Yes, it's only one coat. I was so suprised, when I applied first coat and was already opaque. But it's true, that I always apply thicker coat. I love this polish.

    @kamilkamilka: Thank you.

    OdgovoriIzbriši
  4. zgodna manikurica, drago mi je da si dobila bar nešto što si zaista htjela ;-D

    OdgovoriIzbriši
  5. @Nail crazy: Hvala. Vsi lakci so super, ampak tega sem se najbolj razveselila. :)

    @Ana: Res je. Na žalost te LE ni bilo k nam. :(

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3