Essence Pool Party

Danes ena stara manikura, ki je še nisem uspela objaviti. Essence Pool Party, odtenek, ki me spominja na morje. Svetlo modra barva s srebrnimi bleščicami. Če ga imate, ste srečnice, ker ni več v prodaji. Mislim, da sta tole dva sloja.
Today I will show you one old manicure, that I still didn't publish. It's Essence Pool Party, which reminds me on the sea. It's a bright blue with silver glitters. You call yourself lucky, if you have it, because it's out of sale. I think, I applyed two coats.

14 komentarjev

  1. I seriously never knew that this polish is so beautiful! I've got to pick it out of my closet and use it sometimes!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tega pa nimam... hmm. Pa je bil res pravi lepotec. :) No se dobro, da ni vec v prodaji hihih

    OdgovoriIzbriši
  3. @Sylvia: It doesn't look so gorgeous in the bottle than on the nails, so I didn't use it before either. But now I love it.

    @Tamara: Meni pa je kar malo žal, da so dali nekatere super odtenke iz prodaje. Je pa res, da imam toliko lakov, da dvomim, da bom katerega porabila do konca. Sicer je pa tale res lepotec. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit je, res ne vem kaj sem razmišljala ko ga nisem kupila, ker imam drugače res veliko modrih odtenkov. No, mogoče pa kje še zasledim kakšnega, čeprav je res malo možnosti, ampak upanje umre zadnje =)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasan je!Šteta što ga nema više u prodaji,dosta lijepih boja su maknuli :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, res je prelep. Take, igrive barve. Super. :) Škoda, da so ga umaknili!

    OdgovoriIzbriši
  7. super izgleda :-D
    opet neki kojeg nemam :-(

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala punce. Se strinjam, da je lep. Jaz sem ga kupila že dolgo časa nazaj, tako da nisem ziher, kdaj je šel s prodaje - lani jeseni ali pa zdaj. No, če katera kje naleti nanj, naj ga kar vzame. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. srecom imam ga :) vec sam jednu bocicu potrosila, presavrsena je boja <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan je.. imam i ja tu sreću da ga imam, samo ako se ne varam na mom je i boja čepa plava. Hm..

    OdgovoriIzbriši
  11. @Lendoxia: Potem si ti super. Jaz se sprašujem, ali mi bo ob množici lakov sploh uspeitlo katerega porabiti do konca.

    @Lalica: Ne vem točno, v čem je fora teh pokrovčkov, ampak še na enem ali dveh Essence C&G lakih imam tak pokrovček. Te lake sem kupila v Beauty World, ko so bili znižani oz. že en čas iz prodaje. Za Pool Party pa se ne spomnin točno, če sem ga kupila, ko je bil že iz prodaje.

    OdgovoriIzbriši
  12. OMG! I have this colour too! But I can't find it anymore... It's really a pool colour, very pretty!

    OdgovoriIzbriši
  13. Yes, it's gorgeous. Ypu can't find him, because they don't sell it anymore.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3