Dalmatian Manicure

Tale luštkan pes je bil moj navdih za tole manikuro:
This beautiful dog was my inspiration for this manicure:


Kaj ve mislite? Pike sem naredila s svinčnikom, zato mi izgledajo precej neurejeno. Tole je bil preizkus, kako bi tale manikura izledala, zato sem jo naredila le na štirih nohtih. Meni ni najbolj všeč, zato dvomim, da jo bom še kdaj ponovila. Ne vem, zakaj, ampak nisem najbolj zadovoljna. Kaj pa ve, a jo boste preizkusile?

What do you think? I made dots with pencil, so they don't look so good. I wanted to see, how this manicure will look in person, so I did it only on four nails. I don't like it that much, so I probably won't try to do it again. What about you? Will you try to do it?

17 komentarjev

  1. super ideja! :D mozda bi bilo ljepse da nisi svaki nokat ukrasila, nego samo jedan ili dva?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Maki, mislim, da imaš prav in bi bilo res boljše, če bi okrasila le en prst. Ampak saj pravim, hotela sem videti, kako bi izgledala celotna manikura. Mogoče bi bilo po drugi strani tudi boljše, če bi bilo manj pik.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni :)
    Imam mali giveaway, navrati do mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Persa.
    Bom pogledala tvoj giveaway.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slatki su :)Ne volim olovke,ili ima premalo laka,ili previše,pa nikada ne mogu napraviti ono što sam htjela...Možda ču probati,ali sa nekom drugom bojom u podlozi,i flekice bi stavila samo na dva prsta :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Looks good to me, really cute. Can always be a cow pattern :D

    OdgovoriIzbriši
  7. @Nina: Jaz pa raje ustvarjam manikure s svinčnikom, ker s konadom nisva ravno na ti. Če bom še jaz kda probala, bom tudi dala samo na dva prsta.

    @nail crazy: Hvala. :)

    @Olivia: Thanks. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. wow kako dobra manikura super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je pa zelo vsec. Me bolj spominja na kravice kakor na psa, ampak vseeno mi je vsec. <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni sploh ni prišlo na misel, ko sem to delala, da bi lahko bilo podobno kravicam, ampak izgleda, da je res tako. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni izgleda čudovito, ampak potem ko kaj takšnega nosiš, je pa druga pesem. Sem sama enkrat naredila vse nohte črne, potem pa enega belega in črno zebro na vrh, pa mi je šlo res celi dan na živce in sem komaj čakala da menjam =).

    OdgovoriIzbriši
  12. Saj, odvisno, s kakimi nohti se dobro počutiš. Jaz sem želela eksperimentirati, zato sem naredila to manikuro, ampak dvomim, da bi jo dolgo nosila. Najboljše se počutim, ko so nohti barvni.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3