Catrice Caught On The Red Carpet

Drage moje, še en dan, pa se bo moj giveaway zaključil. Če še niste sodelovale, še imate priložnost - klik.
My dear, tomorrow will end my giveaway. If you haven't enter yet, you still have a chance - click.

Danes imam za vas nekaj rdečega - Catrice Caught On The Red Carpet. Prelep krem rdečko, popoln nanos, dobra pigmentiranost, 2 sloja - kaj več si želite od laka? Mislim, da mu delam krivico in mu bom morala večkrat dati priložnost, da se znajde na mojih nohtih.
Today I have something red for you - Catrice Caught On The Red Carpet. It's a beautiful dark cream red polish, with perfect application and good pigmentation. It's opaque in two coats. I love it.


Hotela sem vam še povedati, da sem na FB-ju odprla svojo stran Taya - My Little Beauty World. Stran je še v povojih in jo še moram urediti, a se bom potrudila, da bom to storila čim prej.
I just wan't to inform you, that I've opened my FB page Taya - My Little Beauty World. It's new and I still have to arrange it, but I will try to do that ASAP.

10 komentarjev

  1. this is the most perfect red gelly I've ever seen

    OdgovoriIzbriši
  2. What a colour! Tends to be my perfect red.

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for all your comments. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. CAtrice me oduševljava sa bojama i kvalitetom lakova

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale barva ti res super paše =). Catrice lakci so pa za ceno res božanski.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala. Glede Catrice lakov pa se čisto strinjam s tabo. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3