Bpretty Chocolate + Lacura Coffee

Drage moje, kako ste? Se  že počutite kaj pomladno? Jaz se ne ravno, ker sem zbolela in se ne počutim najboljše, zato danes ne bom dolga.
How are you today? I don't feel very good, so I will be short.

B.pretty Chocolate je temno rjav kremast lak, za katerega se na soncu izkaže, da ima nekaj šimra v sebi. Nanos mi ni povzročal težav. Lak je prekriven v dveh slojih.
B.pretty Chocolate is a dark brown cream polish. In the sun you can see, that also has tiny shimmer. Application was good. It's opaque in two coats.


Malce poziranja z mojo lepo rjavo rožico. Mislim, da tale prstan prav lepo paše k laku.
A little bit posing with my brown flower. I think, this ring and polish are perfect match.


Ker se mi je zdel Chocolate sam precej dolgočasen, sem mu dodala en sloj Lacurinega Coffee. Rezultat je odličen. 
Because I thought that Chocolate is kind of boring alone, I layered Lacura Coffee over it. Now it looks perfect.


6 komentarjev

  1. Coffee, give me more coffee! :D Your ring is beautiful... it looks like chocolate^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm.. čokolada. Meni se sviđa i jedna i druga verzija, iako mi je B.pretty sam nekako ljepši.

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna kombinacija :-D
    a prsten je MRAK!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. @Maki: Thank you. :)

    @Lalica: Zanimivo, meni pa je sam B.pretty kar malce dolgočasen. Mogoče je krivo to, da razen na soncu šimer ni viden.

    @nail crazy: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita manikura, Coffe res poživi tegale bpretty lakca =).
    Upam da boš čimprej ozdravela, tudi mene je nekaj matralo in sem zaj že zdrava kot riba, ti boš pa tud verjetno hitro =)

    Taggana si na mojem blogu. Uživaj v pisanju! =)

    OdgovoriIzbriši
  6. @colorfulbottle: Se strinjam. :)
    No, saj zdaj sem že malo boljše, na srečo.

    Hvala za tag. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3