Solving Essence Nail Oil Problem

Zadnjič se mi je zgodila neprijetnost. Med uporabo Essencovega olja za nohte se mi je snela krtačka.
I had a problem with Essence Nail Oil few days ago. When I was using it, the brush fell off.

Torej, kaj storiti, glede na to, da je olje skoraj polno in le nekajkrat rabljeno. Potem sem se spomnila, da bi ga lahko prelila v prazno stekleničko od laka. Ker nisem imela nobene prazne, sem stran zlila Joy lak, ki itak ni bil več za uporabo, saj je bil pregost. Čiščenje te majhne stekleničke mi je povzročilo nemalo preglavic, ampak na koncu mi je le uspelo.
So, what to do now. I didn't want to throw it away, because it was almost full and used only a couple od times. I've got an idea to decant it into an empty nail polish bottle. I didn't have any empty, so I had to clean it before. This was making me a lot of problems, but in the end I did it. 


Ko se je steklenička posušila, sem vanjo zlila olje in steklenički dodala še nalepko. Zdaj lahko olje spet uporabljam.
When the bottle was totaly dry, I fill it with the oil. I also added sticker on the bottle. Now I can use this oil again.

6 komentarjev

  1. Ja sam baš potrošila jedno ulje i počela koristit drugo, ali nisam bacila bočicu i dobro da sam ovo vidjela jer ću ju tek sad čuvat kad vidim šta se može dogodit.

    Super si se snašla ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj to je že tudi moje drugo olje, ampak stekleničko prvega sem na žalost vrgla stran, tako da si z njo nisem mogla več pomagati.
    Nikoli ne veš, kaj se ti lahko zgodi, tako da je neko alternativo treba najti. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. drago mi je da si se ipak snašla, pametnica :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni tudi, ker drugače bi morala vreči stran skoraj polno stekleničko olja, kar pa bi bila velika škoda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobi se povsod, kjer je Essence na voljo.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3