Ocena: Balea Face kremni piling

Opis: Za vsak tip kože. Balea kremni piling z negovalno aloe vero kožo čisti in jo preskrbi z vlago ter izboljša njeno strukturo. Ekstrakti alg in hidro kompleks podelijo koži vlago in jo ščitijo pred izsušitvijo.

Količina: 75 ml
Cena: okrog 2 €


Sestavine: Aqua, Glycine Soja Oil, Pumice, Cetearyl Alcohol, Polyethylene, Stearic Acid, Ricinus Communis Oil, Sorbitol, Isopropyl Myristate, Cetearyl Glucoside, Glycerin, CI 77891, Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol, Cetyl Alcohol, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Propylene Glycol, Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Allantoin, Panthenol, Citric Acid, Sodium Cocoyl Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Ethylparaben, Hydroxyethylcellulose, Urea, Sodium Lactate, Propylparaben, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Aloe Barbadensis Gel, Glyceryl Oleate, Fucus Vesiculosus Extract, Hydrolyzed Rice Protein, Algae, Potassium Iodide, Lactic Acid, Silver Citrate, Sodium Benzoate, CI 15985, CI 47005, Potassium Sorbate, Butylparaben, Sodium Chloride, Sodium Sulfate. 

Piling je primeren za vse tipe kože, priporočajo pa, da ga tisti, ki imajo akne ali razširjene žilice, ne uporabljajo. Jaz imam precej suho kožo, problemov z aknami in žilicami pa nimam.


Ta piling uporabljam že nekje tri ali štiri mesece enkrat na teden. Je kremni piling rumenkaste barve. Vsebina se nahaja v tubici, kar je precej priročno za uporabo. Piling vsebuje zelo grobe delce, ki pomagajo očistiti kožo. Mene ne motijo, ampak tistim, ki imate zelo občutljivo kožo, uporabo tega izdelka ne priporočam. Po uporabi je koža mehka, gladka in kljub grobim delcem ni rdeča. Edina stvar, ki me moti, je vonj. Ne znam ga točno opisati, ampak meni osebno je precej neprijeten. Na splošno pa sem s tem pilingom zelo zadovoljna.

Ocena: 4.5/5

2 komentarja

  1. možda miriše na aloju? ona baš nema privlačan miris, meni je bljutav
    ali ako je ona u pitanju ovo ne bi trebalo biti loša stvar :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče. Imam tudi nekaj drugih izdelkov, ki vsebujejo alojo in imajo čisto drugačen vonj, zato nisem bila prepričana. Meni je piling odličen, edino vonj me moti, to pa je tudi vse. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3