My First Water Marble

Moj prvi poskus water marblinga. Moram reči, da sem kar precej zadovoljna z rezultatom, čeprav moji vzorci niso bili bog ve kaj. Nekaj problemov sem imela z mehurčki, ki pa so izginili, ko sem nanesla TC. Uporabila sem lake: Barry M Indigo, Catrice Lucky in Lilac, Essence Break Through.
This is my first attemp of water marbling. I think it looks good. I had some problems with bubbles, but they were gone, when I applied TC. For this manicure I've used: Barry M Indigo, Catrice Lucky in Lilac, Essence Break Through.

 

16 komentarjev

  1. This came out really cute. I love the colors you used :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Really pretty, I love the colours you chose. They work great together :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks, girls, for all your lovely comments. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično je ispalo za prvi put i kombinacija boja mi je super. Najljepši mi je srednji prst ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, Lalica. Meni je tudi najlepši srednji prst. Definitivno bom še poizkušala water marbling, da se naučim dobivati čim bolj podobne vzorce.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgleda (sploh za prvič). Meni nikoli ne rata. :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala. Jaz sem pogledala ene par tutorialov, preden sem začela. Nič težkega, ko enkrat preizkusiš in veš, kaj moraš delati. Še preizkušaj, zagotovo ti bo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  8. I have been meaning to try marbling! Yours turned out so beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  9. Leanne, try it, its fun. Thank you for your comment. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. hmm jaz se že tako dougo spravljam ponovno narediti watermarbling, ampak me vso to packanje malo odvrne, čeprav je končni režultat prekrasen!
    in tebi je super dobro uspelo!!
    Btw super blog imaš...mi je zelo všeč;)

    OdgovoriIzbriši
  11. @Anna: Hvala. :)
    Res je veliko packanja, ampak ker je rezultat prečudovit, se splača. Je pa res, da si je za water marbling zaradi čiščenja treba vzeti malo več časa, zato ga verjetno ne bom pogosto delala, ker mi faks vzame veliko časa.

    @Lendoxia: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. uf, hebemu zlo, kako sam ovo preskočila :-/
    fantastičan rezultat!!! ja sam ipak presmotana za ovako nešto :-/

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisi, nisi. Samo malo časa si je treba vzeti pa bo šlo. Jaz sem tudi mislila, da mi ne bo ratalo, pa je bil že prvič v redu rezultat. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3