My Fading Manicure Attempt

Eden od nohtov se mi je strl, tako da so moji nohti spet kratki. A nič za to, bodo že zrasli.
One of my nails broke, so I had to cut them down. Now they are short, but it doesn't matter, they will grow back.

Malce sem se igrala z laki in hotela ustvariti "fading" manicuro (ne vem, kako bi to poimenovala po naše). Na Youtubu sem našla tutorial in ker mi je bila manikura, ki jo je punca ustvarila, zelo všeč, sem se odločila, da bom poskusila nekaj podobnega. Na žalost moram reči, da moj poskus ni bil tako uspešen kot njen. Na njenih nohtih je izgledalo tako lepo, na mojih pa ne ravno. Saj mi je kar všeč, ampak se mi zdi, da je malce prevelik kontrast med modro in belo barvo. Hja, očitno mi prehod iz ene barve v drugo ni najbolj uspel.
I wanted to do a fading  manicure. I watched tutorial on Youtube and because I really liked the manicure, the girl made, I was trying to do something similar. Unfortunately I have to say it was not very successful attempt. Her manicure looked so good, but mine looks like a fail. I think the contrast between blue and white is just too big (I hope, you understand, what I mean. I don't know, how to say this with other words in english).


Laki, ki sem jih uporabila: bel lak Manhattan Lotus Effect (na steklenički ni številke, ampak se mi zdi, da gre za odtenek 11N), S-he 440, Essence Pool Party in Constance Carroll Glitz Aqua Sparkle.
The polishes, I used: white Manhattan Lotus Effect (it doesn't have the number on the bottle, but I think it's shade 11N), S-he 440, Essence Pool Party and Constance Carroll Glitz Aqua Sparkle.


Pozneje sem manikuro še zmatirala in moram priznati, da mi je v mat verziji bolj všeč.
Later I applied Essence matt TC over it and I have to say, I like it more this way.


4 komentarji

  1. eh, i meni se više sviđa matirana verzija :-)
    ali 4 laka, svaka čast, meni su i dva puno lol

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj vsakega laka je samo en sloj, tako da se je vse skupaj hitro posušilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. zgodna kombinacija i znam kako ti je ni meni nikako taj gradient ne ispada kako bi htjela :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. Bova še vadili in enkrat nama bo že uspelo, kot bova hoteli. ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3